Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

QMT_CodModJak dodać klasę zbliżoną do rambo?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 -Czapi-

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.10.2010 09:11

Witam!

Mam otóż problem ponieważ wiem jak dodać klasy, nie widzialność, rakiety, miny. Ale chcę skopiować jedną właściwość rambo
a mianowicie podwójny skok tyle żeby tych skoków można było użyć trzy.
Główny mój problem to że nie wiem od którego miejsca czytać kod i w którym miejscu mogę go dokładnie edytować;
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
		
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
	{
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
		{
			ilosc_skokow_gracza[id]--;
			new Float:velocity[3];
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
		{	
			ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
			if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Rambo)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}
	}
	
	if(button & IN_ATTACK)
	{
		new Float:punchangle[3];
		
		if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20)
			entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
		if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23)
		{
			entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
			for(new i=0; i<3;i++) 
				punchangle[i]*=0.9;
			entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
		}
	}
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
		new Float:velocity[3];
		VelocityByAim(id, 700, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	}
	
	
	return FMRES_IGNORED;
}
Oraz żeby ta klasa miała 1/3 szans na odrodzenie.

Ps. Klasa nazywa się oficer.

Dziękuję i pozdrawiam!

Użytkownik -Czapi- edytował ten post 16.10.2010 09:11

  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)

#2 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 16.10.2010 10:53

1. Dodawanie klas
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać nową klasę - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

2.

nie widzialność, rakiety, miny


case Twojaklasa:
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = ilosc;
ilosc_min_gracza[id] = ilosc;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, ilosc);
}

Zamiast ilosci podajesz ile ma byc rakiet, min, a na koncu niewidzialnosci(od 255 w dół, im mniejsza liczba tym mniej widzialny)

3.

Ale chcę skopiować jedną właściwość rambo
a mianowicie podwójny skok tyle żeby tych skoków można było użyć trzy.
Główny mój problem to że nie wiem od którego miejsca czytać kod i w którym miejscu mogę go dokładnie edytować;


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)


zamieniasz na

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)|| klasa_gracza[id] == Twojaklasa



if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;


dodajesz pod tym


if(klasa_gracza[id] == Twojaklasa)
ilosc_skokow_gracza[id]++;


i ma podwojny skok ;)
  • +
  • -
  • 1

#3 -Czapi-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.10.2010 11:16

A jak zrobić potrójny skok?
Bo robię klasę premium dla [email protected] żeby w 100% niewidzialna była rakietki już ma tylko specjalnych rzeczy brak...

Ps. Da się dać klasie dynamit i rakietę? (Nie scrasuje to serwa?)
  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)

#4 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 16.10.2010 12:34

Potrójny skok to chyba
                               ilosc_skokow_gracza[id]+= 2;


Można dać klasie dynamit i rakietę, nie scrashuje serwa :P


A niewidzialna w 100% to
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);


Jezeli nie zadziała zamiast ostatniego 0 daj 1 :P

Użytkownik Mietq edytował ten post 16.10.2010 12:36

  • +
  • -
  • 1

#5 -Czapi-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.10.2010 13:19

Widzę że jesteś w to dobry to się jeszcze zapytam skąd mogę wziąć modele np. miny bo chciałem je po podmieniać i jak mogę ustawić że by klasa jak kogoś zabije dostanie granat i full ammo?

A jeszcze jedno jak zmniejszyć danej klasie grawitację?

Użytkownik -Czapi- edytował ten post 16.10.2010 13:42

  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)

#6 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 16.10.2010 13:44

Widzę że jesteś w to dobry to się jeszcze zapytam skąd mogę wziąć modele np. miny bo chciałem je po podmieniać


Dokładnie to nie wiem, może fpsbanana.com albo google :F

jak mogę ustawić że by klasa jak kogoś zabije dostanie granat i full ammo?


szukasz


if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];


dodajesz pod tym


if(klasa_gracza[attacker] == Twojaklasa && maxClip[weapon] != -1)
{
give_item(attacker, "weapon_hegrenade");
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
}

Użytkownik Mietq edytował ten post 16.10.2010 13:44

  • +
  • -
  • 1

#7 -Czapi-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.10.2010 14:07

Z tego co słyszałem to fpsbanans zostało shakowne a po ostatniej wizycie na tej stronie otwożył mi się proces o tytule keyloger.exe więc boję się tam wchodzić...
A co do tej grawitacji i szans na ogrodzenie jak to zrobić?
  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)

#8 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 16.10.2010 14:18

A jeszcze jedno jak zmniejszyć danej klasie grawitację?


dodajesz w case klasy
set_user_gravity(id, liczba)

liczba musi byc tak napisana 1.0 przynajmniej do dziesietnej ;P

Na przykład

case Komandos:
{
set_user_gravity(id, 0.50);
}


Grawitacja będzie o połowę mniejsza dla klasy ;P



Oraz żeby ta klasa miała 1/3 szans na odrodzenie.


szukasz


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);


dodajesz pod tym


if(klasa_gracza[id] == Twojaklasa && random(3) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);


Powinno działać :P
  • +
  • -
  • 1

#9 -Czapi-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.10.2010 14:33

Właśnie zapomniałem się spytać jak zrobić żeby np. u którejś klasie nóz/pistolet/granat czy coś zabijało natychmiast lub np. 1/3 szans na zabicie natychmiastowe.
  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)

#10 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 16.10.2010 14:54

Właśnie zapomniałem się spytać jak zrobić żeby np. u którejś klasie nóz/pistolet/granat czy coś zabijało natychmiast lub np. 1/3 szans na zabicie natychmiastowe.


[QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#11 -Czapi-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.10.2010 16:25

Chciałem się jeszcze zapytać jak zrobić by danej klasie wyrzucało całą broń chodzi tak by klasa mogła używać tylko noża niezależnie jaki ma item.
Prosił bym o jakiś kod.
  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)

#12 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.10.2010 16:41

w Case swojej klasy dodajesz to:
strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife");


Czyli bedzie to wygladac tak :

case twojaklasa:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}


Wtedy twojaklasa bedzie mogla uzywac tylko noza

Użytkownik Squady edytował ten post 26.10.2010 16:42

  • +
  • -
  • 1

To co piszę się nie liczy...

 


#13 -Czapi-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.10.2010 19:42

Dobra zrobiłem wreszcie tą klasę, ale wszystko by było fajnie gdyby działała poprawnie.
Problem jest taki że jak trafi się przedmiot morfina to znów dostaje broń i jest raz widzialna raz niewidzialna ale częściej widzialna a nie powinna.
Oto kod z pluginu mojej klasy;
case Skoczek:
		{
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id, "weapon_knife");
			set_user_gravity(id, 0.20);
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 10);
		}

Mam nadzieję że rozwiążecie mój problem.

Użytkownik -Czapi- edytował ten post 27.10.2010 19:43

  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)

#14 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 27.10.2010 19:45

daj sma sprawdzimy tak bez sma Ci niepowiem ;)

#15 -Czapi-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.10.2010 20:00

Wszystko działa tylko niewidzialność raz tak raz nie więc tyle kodu wystarczy, głowne moje pytanie jest takie czy jak dam ustawienie widzialności klasy wyżej to będzie działać ponieważ z tego co wiem dane są wczytywane po kolei a ja mam na serwku dużo klas i itemów. Miałem już wykupywać już miejsce w serwerowni ale z nie pewną klasą będę puszczał go na hosting.
  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)

#16 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.10.2010 20:16

w public CurWeapon(id) dodaj to :
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_nazwabroni) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);


i dodaj to z tymi broniami z kotrymi ta klasa ma byc niewidzialna. czyli np. jak ma byc klasa Skoczek z bronia m4 ma byc nie widzialna to bedzie :

if(klasa_gracza[id] == Skoczek && weapon == CSW_M4A1) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);

Użytkownik Squady edytował ten post 27.10.2010 20:19

  • +
  • -
  • 1

To co piszę się nie liczy...

 


#17 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 27.10.2010 20:19

mogli byscie nowe tematy robic a nie burdel taki na forum robicie :X
  • +
  • -
  • 0

#18 -Czapi-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.10.2010 20:24

Karrypto, to nie jest burdel ponieważ wszystko tyczy się jednego tematu.
Squady, jak będzie miał nóż to będzie nie widzialny tak?

A tak się spytam pomiędzy którymi z tych wartości mogę to dać?
public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik -Czapi- edytował ten post 27.10.2010 20:26

  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)

#19 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.10.2010 20:26

dodaj też to to bedzie na pewno niewidzilana z nozem:
if(klasa_gracza[id] == Skoczek && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);


Dodano 27 październik 2010 - 20:30:
Pod tym to dodaj:

if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id;


Użytkownik Squady edytował ten post 27.10.2010 20:30

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#20 -Czapi-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.10.2010 20:52

Nie działa ;/
  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych