Mam otóż problem ponieważ wiem jak dodać klasy, nie widzialność, rakiety, miny. Ale chcę skopiować jedną właściwość rambo
a mianowicie podwójny skok tyle żeby tych skoków można było użyć trzy.
Główny mój problem to że nie wiem od którego miejsca czytać kod i w którym miejscu mogę go dokładnie edytować;
{ if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbutton = get_user_oldbutton(id); new flags = get_entity_flags(id); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo) { if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0) { ilosc_skokow_gracza[id]--; new Float:velocity[3]; entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) { ilosc_skokow_gracza[id] = 0; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11) ilosc_skokow_gracza[id]++; if(klasa_gracza[id] == Rambo) ilosc_skokow_gracza[id]++; } } if(button & IN_ATTACK) { new Float:punchangle[3]; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20) entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23) { entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); for(new i=0; i<3;i++) punchangle[i]*=0.9; entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle); } } if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0) { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime()); new Float:velocity[3]; VelocityByAim(id, 700, velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); } return FMRES_IGNORED; }Oraz żeby ta klasa miała 1/3 szans na odrodzenie.
Ps. Klasa nazywa się oficer.
Dziękuję i pozdrawiam!
Użytkownik -Czapi- edytował ten post 16.10.2010 09:11