Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Co dzieje się po śmierci?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.10.2010 16:22

Hmm ciekawi mnie taka sprawa, no bo przecież kiedy giniemy możemy poruszać się dowolnie po mapie i nasz entity lokalizuje się właśnie tam gdzie jesteśmy, natomiast ciekawi mnie kwestia zwłok, czy to jakieś dodatkowe entity? Jaką ma klasę? /eel nic nie odnajduje, a przecież nie jest chyba możliwe umieszczenie modelu zwłok bez entity. Sprawdzał ktoś z was to kiedyś?
  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 15.10.2010 18:32

zwloki to nie jest byt z tego co mi wiadomo jest to raczej dany rodzaj sprite patrz np na diablo tam po smierci jest tworzony byt w miejscu zwlok zeby nekro mial jak wskrzeszac itd xD
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 15.10.2010 19:24

Dobrze, że założyłeś ten temat grankee. Mnie przy okazji twojego pytania interesuje, jak po śmieci wygląda sprawa z kamerą freelook. Czy jest tworzony wtedy byt noclip z attached view jeśli tak to jaką ma on klasę, jeśli nie to co wtedy się dzieje ? Nie czytałem o tym za bardzo, a przydałoby się wiedzieć trochę więcej.
Co do samego pytania tematu, to G[o]Q może mieć rację.
  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.10.2010 20:09

pev_iuser1 określa tryb patrzenia (overview, freelook, first person...) natomiast pev_iuser2 ma taką wartość jak id gracza którego obserwujemy gdy jesteśmy w innym trybie niż freelook.
Origin gracza również się zmienia wraz z poruszaniem się w trybie freelook jeśli natomiast jesteśmy w innym trybie to origin jest originem gracza obserwowanego.
Mnie natomiast interesuje kwestia zwłok...

Idąc myślą goku:
1. Sprite jest dwuwymiarowy
2. Sprite to też entity


/eel nie znajduje tego ciała.

Użytkownik grankee edytował ten post 15.10.2010 20:16

  • +
  • -
  • 1

#5 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 15.10.2010 20:35

Może dlatego że jest to tworzone przez klienta i tylko dla niego, dlatego który widział śmierć gracza, wyjaśniałoby to czemu /eel tego nie wykrywa ;)

To tylko moje przypuszczenia na logikę xP
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 15.10.2010 20:39

Sprite to nie entity tak jak np masz message bodajże breakmodel sprawdź sobie jak masz mój plug od tego a co do tego po śmierci to sprawdźcie sobie liczbę bytów o klasie player przed i po śmierci i macie rozwiązanie a jak już mówimy o bytach to powiedzcie mi jak się na sprawa z wystrzelonym pociskiem :)


a i jeszcze jedno mozecie złapać forward tworzenia i usuwania entu i sobie coś z tymi danymi zrobić głównie chodzi o jakiś wydruk np śmierć i jakie enty się wtedy tworzą a jakie znikają + sprawdzie klasy bytów już istniejących to też wam coś pomoc powinno na dd to enty o id maxplayers-80 chyba chociaż głównie to buyzone bs itd (a taka mała wstawka a'la miczu usunięcie all bs sprawi że tt nie dostanie paki a i taka blokada kupowania all broni to może być usunięcie buyzone )
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.10.2010 23:02

Liczba bytów przed i po śmierci nie ulega zmianie.
GoQ możesz mieć racje, zapomniałem o tempentity.
Zobaczcie jak tą sprawę rozwiązuje amx_piss, przecież tam sikasz na zwłoki. Ja troszkę z czasem średnio stoję żeby to analizować. Za tydzień będę nazad w Polsce to będę miał może trochę więcej czasu.
  • +
  • -
  • 0

#8 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 16.10.2010 00:33

W amx_piss przy śmierci zapisywane są współrzędne gracza i porównywane przy próbie sikania, więc to nie to. Natomiast diablo po śmierci tworzy byt o modelu, współrzędnych i kilku innych właściwościach takich jak nieżywy gracz, co może oznaczać, że to właśnie ent gracza jest zwłokami przez jakiś czas. To tylko domysły ale może Miczu to potwierdzi.
  • +
  • -
  • 0

#9 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 16.10.2010 14:58

Zwloki to byt gracza o odpowiedniej sekwencji animacji ale tylko pierwsze kilka sekund do momentu aż przydzielona zostanie mu kamera.
  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 16.10.2010 16:51

model gracza ma sekwencje smierci chyba wiec on sie przewraca i zamienia sie w sprite pewnie
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.10.2010 18:21

W chwilę po śmierci trup jak zauważył grankee to po prostu byt gracza z ustawionym sequence

Potem wchodzi
Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
i trup jest generowany tylko u klienta (żeby cvar od czasu zostawiania ciała miał sens)

W tym momencie byt gracza staje się tym tajemniczym bytem, który pozwala mu widzieć mapę. Wtedy origin wypełnia się jego pozycją w freelook lub pozycją obserwowanego gracza w pozostalych widokach. Solid i movetype jest resetowane do 0, a przynajmniej na 1 rzut oka :D
  • +
  • -
  • 0

#12 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 16.10.2010 21:11

czyli miałem rację w brew pozorom ? :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych