Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odblokowanie Funkcji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.10.2010 14:26

Witam!

Czy jest taka możliwość by funkcja która była użyta została odblokowana po danym czasie (np. 40sec)...


public SkillFizyk(id)
{
if(use1 == _:false)
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 Skill^x01 dostepny Tylko Raz Na Mape!", prefix);
}
if(use1 == _:true)
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 Uruchomiles Skill: Fizyk", prefix)

new Float:graw = get_user_gravity(id)
if(PtkFizyk[id] <= 1)
{
set_user_gravity(id, graw - 0.2)
set_task(25.0, "GrawOff",id)
//use1 = false
}
use1 = false
}
//use1 == false

}
public GrawOff(id)
{
new Float:graw = get_user_gravity(id)
set_user_gravity(id, graw + 0.2)
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 Skill byl aktywny przez 25sec i zostal wylaczony!", prefix)
}

chwilowo mam coś takiego ale wolał bym jakby z funkcji można było korzystać po danym czasie...


Pozdrawiam!
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 11.10.2010 18:33

użyj taska dla każdego z unikatowym id i funkcją zmieniającą true na false i false na true po wykonaniu taska dla id ...
  • +
  • -
  • 0

#3 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.10.2010 18:56

funkcją zmieniającą true na false

właśnie nie wiem jak to zrobić ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.10.2010 22:18

zamiast taska polecam operowanie na czasie: get_gametime() działa z dokładnością do floata, ale jak nie wiesz jak to zrobić z taskiem to akurat Tobie nie polecam :P

new bool:gbCzyMozeUzyc[33];

public uzycie(id){
    gbCzyMozeUzyc[id] = false;
    set_task(czas.0, "taskAllow", id+PEWNA_STALA);
}
public taskAllow(id){
	id -= PEWNA_STALA;
	if(0 > id > 33) gbCzyMozeUzyc[id] = true;
}
+ustaw na true przy spawnie (Ham_Spawn) lub śmierci (DeathMsg)
  • +
  • -
  • 0

#5 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 11.10.2010 23:01

Stała: masz na myśli coś typu: #define TASK XXX ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.10.2010 23:13

Tak, ale niekoniecznie musisz definiować, wystarczy chyba tylko przypisać do taska.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych