Czy jest taka możliwość by funkcja która była użyta została odblokowana po danym czasie (np. 40sec)...
public SkillFizyk(id)
{
if(use1 == _:false)
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 Skill^x01 dostepny Tylko Raz Na Mape!", prefix);
}
if(use1 == _:true)
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 Uruchomiles Skill: Fizyk", prefix)
new Float:graw = get_user_gravity(id)
if(PtkFizyk[id] <= 1)
{
set_user_gravity(id, graw - 0.2)
set_task(25.0, "GrawOff",id)
//use1 = false
}
use1 = false
}
//use1 == false
}
public GrawOff(id)
{
new Float:graw = get_user_gravity(id)
set_user_gravity(id, graw + 0.2)
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x03 Skill byl aktywny przez 25sec i zostal wylaczony!", prefix)
}
chwilowo mam coś takiego ale wolał bym jakby z funkcji można było korzystać po danym czasie...
Pozdrawiam!