Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Dźwięk i tekst przy zdobyciu levelu

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.10.2010 21:12

*
Popularny

Tekst dla wszystkich przy zdobyciu kolejnego poziomu
Spoiler


Dźwięk przy zdobyciu wyższego poziomu
Spoiler

Oczywiście na serwerze trzeba mieć wgrany plik mp3 (cstrike/sound/diablo/lvlup.mp3).

Download colorchat.inc -> Dokumentacja AMXX.pl: colorchat.inc

Użytkownik sebul edytował ten post 04.10.2011 09:25

  • +
  • -
  • 6

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 dRewNoo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 14.10.2010 16:03

nareszczie coś dobrego:) dzięki tobie wiem jak dodać dźwięki do diablomoda;) masz + xD

#3 Master' eX

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 29.10.2010 15:28

nie działa mi:/ zrobiłem tak jak trzeba i nic:/

Dodano 29 październik 2010 - 15:47:
ale tylko dzwieki nie dzialaja

#4 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.10.2010 16:57

Musisz coś źle robić. Na pewno wgrałeś ten dźwięk na serwer?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 19.11.2010 19:37

A mam pytanie gdzie trzeba wkleić ten plik colorchat.inc ?

Użytkownik Szymon95 edytował ten post 19.11.2010 19:37

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 Juma

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:373
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Haynau
Offline

Napisano 19.11.2010 19:39

Nie trzeba :) Jest on potrzebny, tylko do kompilacji ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.11.2010 19:39

Do "\AMX Mod X\files\base\scripting\include", bez tego nie skompilujesz tak edytowanego diablo.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 19.11.2010 19:43

Aha Dziekuje
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#9 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 18.12.2010 22:49

Sry ze odkopuje ale jak zrobic z dzwiekiem wav ?

#10 JakubL

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 24.12.2010 10:24

Zapytam trochę głupio, ale gdzie mam dać ten colorchat.inc?
Jestem w tym zielony. :)

#11 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 24.12.2010 11:13

Zaszka po co wav? Zeby sie sciagal pol godziny?

Jakub komenda

#include <colorchat>

na samej górze

#12 JakubL

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:147
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Poland?
Offline

Napisano 24.12.2010 11:24

Wywaliło mi 2 waringi przy komplitacji.
Takie:
dbmod_5.9l.sma(1964) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(1967) : warning 217: loose indentation

Dodano 24 grudzień 2010 - 11:25:
A tak mam:
public Give_Xp(id,amount)
{	
	if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
	{
		if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
			player_xp[id]+=amount
			if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
			{
				player_lvl[id]+=1
				player_point[id]+=2
				set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
				show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id]) 
                        new name[32]
                        get_user_name(id, name, 31)
                        ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
				savexpcom(id)
				player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
			}
			
			if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
			{
				player_lvl[id]-=1
				player_point[id]-=2
				set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
				show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id]) 
				savexpcom(id)
				player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
			}
			write_hud(id)
		}
	}
}


#13 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 24.12.2010 12:10

loose identation to znaczy że są jakieś drobne błedy np. wizualne (złe TABY np.)

nie przejmuj się tym

#14 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.12.2010 08:44

Fajna nowa opcja jaką podałeś ale mam pytanie odnośnie pliku colorchat.inc.
Posiadam już taki plik bo mam w swoim Diablo modzie opcje gdzie przy znalezieniu-zdobyciu itemu pokazuje sie graczą info ,że podniśli -zdobyli item .
I teraz nie wiem czy mam dać ten Twój plik colorchat.inc czy zostawić swój??/
podaje kod mojego pliku:
//ColorChat(id, GREEN,"[Cosik]^x01 A nic");
#define MAXSLOTS 32

enum Color{
	GREEN = 1, // Yellow
	YELLOW, // Green Color
	TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
	GREY, // grey
	RED, // Red
	BLUE, // Blue
}
new TeamName[][] = {
	"",
	"TERRORIST",
	"CT",
	"SPECTATOR"
}

public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
	static message[256];

	switch(type)
	{
		case YELLOW:{ // Yellow
		
			message[0] = 0x01;
		}
		case GREEN:{// Green

			message[0] = 0x04;
		}
		default:{ // White, Red, Blue
			message[0] = 0x03;
		}
	}
	vformat(message[1], 251, msg, 4);

	// Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
	message[192] = '^0';
	new team, ColorChange, index, MSG_Type;
	if(!id)	{
		index = FindPlayer();
		MSG_Type = MSG_ALL;
	} else {
		MSG_Type = MSG_ONE;
		index = id;
	}
	team = get_user_team(index);	
	ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
	ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
	if(ColorChange){
		Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
	}
}

ShowColorMessage(id, type, message[]){
	message_begin(type, 76, _, id);
	write_byte(id)		
	write_string(message);
	message_end();	
}

Team_Info(id, type, team[]){
	message_begin(type, 86, _, id);
	write_byte(id);
	write_string(team);
	message_end();
	return 1;
}

ColorSelection(index, type, Color:Type){
	switch(Type)	{
		case RED:		{
			return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
		}
		case BLUE:		{
			return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
		}
		case GREY:		{
			return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
		}
	}
	return 0;
}

FindPlayer(){
	new i = -1;
	while(i <= MAXSLOTS){
		if(is_user_connected(++i)){
			return i;
		}
	}

	return -1;
}
Możesz mi poradzic??

#15 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 26.12.2010 09:39

edytowałeś kod źródłowy Twojego pliku colorchat ?

#16 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.12.2010 17:12

Fajna nowa opcja jaką podałeś ale mam pytanie odnośnie pliku colorchat.inc.
Posiadam już taki plik bo mam w swoim Diablo modzie opcje gdzie przy znalezieniu-zdobyciu itemu pokazuje sie graczą info ,że podniśli -zdobyli item .
I teraz nie wiem czy mam dać ten Twój plik colorchat.inc czy zostawić swój??/
podaje kod mojego pliku:

//ColorChat(id, GREEN,"[Cosik]^x01 A nic");
#define MAXSLOTS 32

enum Color{
	GREEN = 1, // Yellow
	YELLOW, // Green Color
	TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
	GREY, // grey
	RED, // Red
	BLUE, // Blue
}
new TeamName[][] = {
	"",
	"TERRORIST",
	"CT",
	"SPECTATOR"
}

public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
	static message[256];

	switch(type)
	{
		case YELLOW:{ // Yellow
		
			message[0] = 0x01;
		}
		case GREEN:{// Green

			message[0] = 0x04;
		}
		default:{ // White, Red, Blue
			message[0] = 0x03;
		}
	}
	vformat(message[1], 251, msg, 4);

	// Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
	message[192] = '^0';
	new team, ColorChange, index, MSG_Type;
	if(!id)	{
		index = FindPlayer();
		MSG_Type = MSG_ALL;
	} else {
		MSG_Type = MSG_ONE;
		index = id;
	}
	team = get_user_team(index);	
	ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
	ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
	if(ColorChange){
		Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
	}
}

ShowColorMessage(id, type, message[]){
	message_begin(type, 76, _, id);
	write_byte(id)		
	write_string(message);
	message_end();	
}

Team_Info(id, type, team[]){
	message_begin(type, 86, _, id);
	write_byte(id);
	write_string(team);
	message_end();
	return 1;
}

ColorSelection(index, type, Color:Type){
	switch(Type)	{
		case RED:		{
			return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
		}
		case BLUE:		{
			return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
		}
		case GREY:		{
			return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
		}
	}
	return 0;
}

FindPlayer(){
	new i = -1;
	while(i <= MAXSLOTS){
		if(is_user_connected(++i)){
			return i;
		}
	}

	return -1;
}
Możesz mi poradzic??

Z tego co wiem, to właśnie tak wyglądał ten plik jeszcze kiedyś, ale z czasem YELLOW zamienili na NORMAL, itp. to praktycznie chyba nie robi różnicy, tylko po prostu musisz pamiętać, że z tym swoim colrochat, nie użyjesz NORMAL, tylko YELLOW, itd.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#17 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2011 05:59

Tak zgadza się NORMAL nie dalo rady w nim użyć.
Ok dzięki za pomoc .
Można zamknąć.

#18 Pawlo^^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 26.01.2011 11:11

Cały plugin działa, dźwięk działa, tylko jest jeden błąd: mianowicie wyświetla zły kolor awansu: jeżeli pierwszy na serwerze po zmianie mapki czy też resie zdobędzie level CT, kolor będzie niebieski cały czas do zmiany mapy, nawet jak level zdobędzie TT. Sebul, jakbyś to poprawił byłoby super ;)
  • +
  • -
  • 0

#19 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.01.2011 14:34

Zamiast
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])

dodaj
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
new CsTeams:user_team = cs_get_user_team(id);
if(user_team == CS_TEAM_T)
ColorChat(0, RED, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
else if(user_team == CS_TEAM_CT)
ColorChat(0, BLUE, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
else
ColorChat(0, GREY, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 level (^x04%s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])

Użytkownik sebul edytował ten post 26.01.2011 14:35

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#20 Pawlo^^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 27.01.2011 15:35

Działa, dzięki :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych