Dziś postaram się wam opisać w jaki sposób dodać niewidzialność dla wybranej klasy.
Na sam początek dodajemy nową klasę według tego tematu lub edytujemy którąś z aktualnych.
No i przystępujemy do pracy:
W funkcji CurWeapon(id) szukamy:
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
I zaraz po tym dodajemy:
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
W tym wypadku wybrana przez nas klasa będzie prawie niewidzialna podczas używania noża. Aby zapobiec błędom iż po zmianie broni klasa dalej pozostaje niewidzialna należy zdefiniować widzialność klasy podczas używania każdej z posiadanej przez nią broni np:
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_GLOCK18) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
if(klasa_gracza[id] == NazwaKlasy && weapon == CSW_USP) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
Krótkie objaśnienia:
w miejsce NazwaKlasy wpisujemy nazwę klasy która ma być niewidzialna.
weapon == CSW_KNIFE w tym miejscu definiujemy broń podczas używania której klasa jest niewidzialna (ustalane osobno dla każdej broni)
kRenderTransAlpha, X : tu określamy "widzialność" gdzie za X wprowadzamy 0 co oznacza całkowitą niewidzialność a 255 całkowitą widzialność (oczywiście możemy wstawiać każdą wartość w przedziale od 0 do 255).
Jest to mój pierwszy tutorial więc proszę o wyrozumiałość

Użytkownik Azahiel edytował ten post 08.10.2010 11:24