Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

2 Proste pytania


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 07.10.2010 15:22

Witam jak zrobić item który daje X hp na start oraz drugi który zmniejsza widzialność do X.
  • +
  • -
  • 0

#2 nub

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:lomŻa
Offline

Napisano 07.10.2010 15:32

zerknij w item stalker skopiuj i zmien dane
  • +
  • -
  • 0

#3 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 07.10.2010 15:38

Co do niewidzialności to wziąłem z stalkera. HP w Stalker ring jest odejmowane z X do 5 a ja chcę dodać np. dostałeś item XYZ dostaje +15 hp.
  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 07.10.2010 18:10

change_health(id,30,0,"")
Mam na nożu w pewnej klasie ale w itemie nie testowałem , spróbować nie zaszkodzi :P
  • +
  • -
  • 0

#5 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 07.10.2010 20:55

w round start:

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                if((player_b_XXX[i] > 0) && (is_user_connected(i)))
                {       
                        set_user_health (i, X)

                }
                set_gravitychange(i)
                set_renderchange(i)


w XXX - player_b_zmiennaitemku
w X - podaj wartosc HP
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.10.2010 21:07

w round start:

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
                if((player_b_XXX[i] > 0) && (is_user_connected(i)))
                {       
                        set_user_health (i, X)

                }
                set_gravitychange(i)
                set_renderchange(i)


w XXX - player_b_zmiennaitemku
w X - podaj wartosc HP



                if(Twoja_Zmienna_Itemu[i] == 1)      
set_user_health (i, X)


W X ilość hp.

I w itemach dajesz:

Twoje_Zmienna_Itemu[id] = 1

Lub:

                if(Twoja_Zmienna_Itemu[i] > 0)      
set_user_health (i, Twoja_Zmienna_Itemu[i])


I w itemie:

Twoja_Zmienna_Itemu[id] = Ilosc_HP

Lecz nie wiem czy to pojdzie, nie testowane.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 07.10.2010 21:08





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych