Witam jak zrobić item który daje X hp na start oraz drugi który zmniejsza widzialność do X.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 Proste pytania
Temat rozp. Magnetix, 07.10.2010 15:22
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.10.2010 15:22
#2
Napisano 07.10.2010 15:32
zerknij w item stalker skopiuj i zmien dane
#3
Napisano 07.10.2010 15:38
Co do niewidzialności to wziąłem z stalkera. HP w Stalker ring jest odejmowane z X do 5 a ja chcę dodać np. dostałeś item XYZ dostaje +15 hp.
#4
Napisano 07.10.2010 18:10
change_health(id,30,0,"")Mam na nożu w pewnej klasie ale w itemie nie testowałem , spróbować nie zaszkodzi
#5
Napisano 07.10.2010 20:55
w round start:
w XXX - player_b_zmiennaitemku
w X - podaj wartosc HP
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if((player_b_XXX[i] > 0) && (is_user_connected(i))) { set_user_health (i, X) } set_gravitychange(i) set_renderchange(i)
w XXX - player_b_zmiennaitemku
w X - podaj wartosc HP
#6
Napisano 07.10.2010 21:07
w round start:
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if((player_b_XXX[i] > 0) && (is_user_connected(i))) { set_user_health (i, X) } set_gravitychange(i) set_renderchange(i)
w XXX - player_b_zmiennaitemku
w X - podaj wartosc HP
if(Twoja_Zmienna_Itemu[i] == 1)
set_user_health (i, X)
W X ilość hp.
I w itemach dajesz:
Twoje_Zmienna_Itemu[id] = 1
Lub:
if(Twoja_Zmienna_Itemu[i] > 0)
set_user_health (i, Twoja_Zmienna_Itemu[i])
I w itemie:
Twoja_Zmienna_Itemu[id] = Ilosc_HP
Lecz nie wiem czy to pojdzie, nie testowane.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 07.10.2010 21:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych