Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Optymalizaja mapy. Otwarte przestrzenie.Szukam kila porad odnośnie do tematy postu.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamioool

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.10.2010 18:35

Witam. Ostatnio znowu zainteresowałem sie mapowaniem. Miałem wczesniej kilka podejść ... lecz niestety nie udało mi sie wytrwac w tym dłużej.

Zaczełem robić mape, i mam wielki problem. Sprawa tyczy sie otwarych przestrzeni. Moja mapa opiera sie głównie na dwoch duzych blokach, wieżowcach. Po wyjsciu na zewnątrz mamentalnie spada ilość fps. Mam więc takie pytanie. Jak inni radzą sobie z tym problemem? Jakieś ew. wskazówki etc?

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.10.2010 18:50

Niestety silnik HL nie jest dobry do przestrzeni ze szczegółami.
Jak jest dużo do renderowania to spada FPS a jeżeli te bloki są ze schodami i wszystkimi mieszkaniami to się nie dziwie
  • +
  • -
  • 0

#3 kamioool

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.10.2010 18:54

Hymm, sugerujesz więc żeby sie nie pchac dalej w ten pomysł. Widziałem troche mapek tego typu i znakomicie sobie radzą z szybkościa. Hymm ... żadnych pomysłów?

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.10.2010 19:54

np.?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych