Witam. Ostatnio znowu zainteresowałem sie mapowaniem. Miałem wczesniej kilka podejść ... lecz niestety nie udało mi sie wytrwac w tym dłużej.
Zaczełem robić mape, i mam wielki problem. Sprawa tyczy sie otwarych przestrzeni. Moja mapa opiera sie głównie na dwoch duzych blokach, wieżowcach. Po wyjsciu na zewnątrz mamentalnie spada ilość fps. Mam więc takie pytanie. Jak inni radzą sobie z tym problemem? Jakieś ew. wskazówki etc?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Optymalizaja mapy. Otwarte przestrzenie.Szukam kila porad odnośnie do tematy postu.
Temat rozp.
kamioool
, 05.10.2010 18:35
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.10.2010 18:35
#2
Napisano 05.10.2010 18:50
Niestety silnik HL nie jest dobry do przestrzeni ze szczegółami.
Jak jest dużo do renderowania to spada FPS a jeżeli te bloki są ze schodami i wszystkimi mieszkaniami to się nie dziwie
Jak jest dużo do renderowania to spada FPS a jeżeli te bloki są ze schodami i wszystkimi mieszkaniami to się nie dziwie
#3
Napisano 05.10.2010 18:54
Hymm, sugerujesz więc żeby sie nie pchac dalej w ten pomysł. Widziałem troche mapek tego typu i znakomicie sobie radzą z szybkościa. Hymm ... żadnych pomysłów?
#4
Napisano 05.10.2010 19:54
np.?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych