No i koniec ;] Chyba w miarę zrozumiale napisałem.
Użytkownik sebul edytował ten post 25.04.2011 16:27
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.10.2010 18:46
Popularny
Użytkownik sebul edytował ten post 25.04.2011 16:27
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 04.10.2010 11:20
Napisano 05.10.2010 22:10
case TwojaKlasa:
{
invisible_cast[id] = 1
}
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.10.2010 22:10
Napisano 05.10.2010 22:30
No to zrób tak i zobaczymy czy na to samo wyjdzie... Jeśli zrobisz tak jak napisałeś, to:A nie lepiej po prostu do mocy na nożu dodać:
case TwojaKlasa:
{
invisible_cast[id] = 1
}
I szybkość ładowania paska zmienić na 0.1 tak, że się nawet nie pokaże i mamy to samo? ;F
Użytkownik sebul edytował ten post 05.10.2010 22:32
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 05.10.2010 23:13
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.10.2010 23:15
Napisano 05.10.2010 23:34
Użytkownik sebul edytował ten post 06.10.2010 00:38
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 06.10.2010 00:02
Napisano 10.10.2010 19:05
player_class[id] = Nazwa_Klasydodac
g_niewidka[id] = 1
Użytkownik R_B_K edytował ten post 10.10.2010 19:06
Napisano 10.10.2010 19:14
Nic nie zapomniałem dodać, tak jak napisałem jest dobrze. To co Ty napisałeś, to raczej wychodzi na to, że każda klasa na nożu miała by niewidzialność... A tak w ogóle to skąd toZapomniales dodac aby przed
player_class[id] = Nazwa_Klasydodacg_niewidka[id] = 1
g_niewidka[id] = 1
Użytkownik sebul edytował ten post 10.10.2010 19:14
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 11.10.2010 15:10
Zapomniales dodac aby przed
player_class[id] = Nazwa_Klasydodacg_niewidka[id] = 1
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
Napisano 19.10.2010 22:56
Napisano 19.10.2010 23:47
else if(niewidka[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 20.10.2010 14:35
Napisano 20.10.2010 14:54
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 20.10.2010 16:28
Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 16:29
Napisano 20.10.2010 20:03
Wgrać poprawnieomfg wiem! zmieniłem dałem przykład jak zrobiłem... Wpisałem klasa assasin i nie działa kazdy strzela z noza, nie da sie podlożyć bomby, nie da sie naladować nożem i dużo takich błędów. Co mam zrobić żeby to sprawnie działało
![]()
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 20.10.2010 21:48
Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 21:58
Napisano 20.10.2010 22:10
dalej w tej samej funkcji szukamy
if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id] = 1
zamieniamy naif(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Napisano 20.10.2010 22:16
if(weapon == CSW_KNIFE) on_knife[id]=1 else on_knife[id]=0
Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 22:19
Napisano 20.10.2010 23:03
Jeśli wszystkie "niewidka" zmienisz na "niewidkaassasin" to "jeden dziad", ale pamiętaj wszystko...jak sie nie myle to nazwe sobie moge zmienić na niewidkaassasin bo to jeden dziad
Mógłbyś mi pokazać jak by było dokładnie u mnie?
Czyli dajesz takmam tak :
if(weapon == CSW_KNIFE) on_knife[id]=1 else on_knife[id]=0
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // nazwa Twojej klasy, która ma mieć tą niewidzialność na nożu
niewidka[id] = 1 // tutaj wpisujesz to co masz u siebie, czyli chociażby to "niewidkaassasin"
}
else on_knife[id]=0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
CoD Nowy
Dywizje v2 CodModNapisany przez NiczegoWinien, 11.01.2015 ![]() |
|
![]() |
|||
[5.9l] Wyświetlanie exp'a za zabójstwo w HudzieNapisany przez kavi76, 10.01.2014 ![]() |
|
![]() |
|||
Dodatek
Natychmiastowe przeładowanieNapisany przez GoldenKill, 16.11.2013 ![]() |
|
![]() |
|||
Dodatek do CS'a. Zboty działające z AMX Mod'emZboty działające z AMXX Napisany przez Pawcio404, 01.07.2013 ![]() |
|
![]() |
|||
Dodatek
Forwardy pomocne przy operacjach na questachDo Questów z Diablo Mod by DarkGL ( by Fili:P ) Napisany przez Fili:P, 12.12.2012 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych