Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Dodanie niewidzialności na nożu

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.10.2010 18:46

*
Popularny

Witam. W tym temacie przedstawię Wam jak w łatwy sposób dodać danej klasie niewidzialność na nożu (bez żadnego ładowania). No to zaczynamy.
Spoiler

No i koniec ;] Chyba w miarę zrozumiale napisałem.

Użytkownik sebul edytował ten post 25.04.2011 16:27

  • +
  • -
  • 8

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 zbyszeq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:zbyszeq
  • Lokalizacja:Zamek lochnes
Offline

Napisano 04.10.2010 11:20

Przyda się szczególnie dla nowych w tym zakresie userów.
Ładnie wytłumaczone + dla Ciebie.
  • +
  • -
  • 0

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.10.2010 22:10

A nie lepiej po prostu do mocy na nożu dodać:

case TwojaKlasa:
{
invisible_cast[id] = 1
}


I szybkość ładowania paska zmienić na 0.1 tak, że się nawet nie pokaże i mamy to samo? ;F

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.10.2010 22:10


#4 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.10.2010 22:30

A nie lepiej po prostu do mocy na nożu dodać:

case TwojaKlasa:
{
invisible_cast[id] = 1
}


I szybkość ładowania paska zmienić na 0.1 tak, że się nawet nie pokaże i mamy to samo? ;F

No to zrób tak i zobaczymy czy na to samo wyjdzie... Jeśli zrobisz tak jak napisałeś, to:
po 1. gdy będziesz biegł, to najpierw będziesz musiał na chwilę przystanąć, żebyś "zniknąć".
po 2. nie będziesz mógł nadać dodatkowo klasie innej mocy na nożu ^^
Wybór pozostawiam innym, ale mogę się założyć, że każdy wolałby aby niewidzialność działała od razu po wyciągnięciu noża, bo te przystawanie naprawdę by denerwowało i denerwuje, przynajmniej mnie, bo już taki sposób jak podałeś sprawdzałem.

Użytkownik sebul edytował ten post 05.10.2010 22:32

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.10.2010 23:13

@Up

To jak ma Zabójca, że gdy wyciągnie nóż to robi się niewidzialny i może tak biegać? ;]

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.10.2010 23:15


#6 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.10.2010 23:34

Ten podstawowy zabójca ma moc na nożu, że po iluś tam sek. staje się niewidzialny na nożu, gdy wyciągnie inną broń robi się widoczny, ale może znowu wyciągnąć nóż i po iluś tam sek. znowu stanie się niewidzialny. Napisałeś, że po co robić nową moc i wklejać tyle kodu, skoro można dać taką samą moc jaką ma Zabójca i ładowanie paska dać na 0.1, a robiąc tak, przyznam Ci rację, że też na nożu będzie się nie widzialnym, ale zawsze po wyciągnięciu noża, będziesz musiał na chwilę stanąć w miejscu, żeby moc się aktywowała, bo nawet te 0.1 przecież ileś trwa... Jeśli zrobisz tak jak ja napisałem, to po prostu wyciągasz nóż i już jesteś niewidzialny, nie musisz na nic czekać, itp. a do tego można jeszcze dać jakąś moc na nożu, bo ta niewidzialność na nożu po prostu będzie "wbudowana" w daną klasę. Zresztą najlepiej zrobisz sprawdzając te dwie opcje, najpierw zrób tak jak napisałeś, a później sprawdź mój sposób ^^

Użytkownik sebul edytował ten post 06.10.2010 00:38

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.10.2010 00:02

No dobra, teraz rozumiem. Nie rozumiałem co miałeś na myśli przez "stanąć klasą". ; d

#8 eRBeKa#

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:72
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 10.10.2010 19:05

Zapomniales dodac aby przed
player_class[id] = Nazwa_Klasy
dodac
g_niewidka[id] = 1

Użytkownik R_B_K edytował ten post 10.10.2010 19:06

  • +
  • -
  • 0
Jestem jaki jestem, i dobrze mi z tym :)
Just-Frags.PL - Prawdziwa pasja nie zna granic!!

#9 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.10.2010 19:14

Zapomniales dodac aby przed

player_class[id] = Nazwa_Klasy
dodac
g_niewidka[id] = 1

Nic nie zapomniałem dodać, tak jak napisałem jest dobrze. To co Ty napisałeś, to raczej wychodzi na to, że każda klasa na nożu miała by niewidzialność... A tak w ogóle to skąd to
g_niewidka[id] = 1

??

Użytkownik sebul edytował ten post 10.10.2010 19:14

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#10 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.10.2010 15:10

Zapomniales dodac aby przed

player_class[id] = Nazwa_Klasy
dodac
g_niewidka[id] = 1


Yyyy...

if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}


Nie wiesz? Nie pisz.

#11 WizZi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 19.10.2010 22:56

hymmm a na ile jest ta niewidzialność zredukowana jeżeli standardowa niewidzialność to 255 jak sie nie myle ;d
  • +
  • -
  • 0

#12 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 19.10.2010 23:47

Ta niewidzialność zredukowana jest do 10, a jeśli chcesz to zmienić, to po prostu szukasz
else if(niewidka[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}

i w linijce
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)

10 zmieniasz na tyle ile chcesz.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#13 WizZi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 20.10.2010 14:35

jak dodaje do funkcji CurWeapon :
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
to kazda klasa strzela z noza...
  • +
  • -
  • 0

#14 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.10.2010 14:54

O matko...
A nie pomyślałeś o tym, że to "Twoja_Klasa" trzeba zamienić na nazwę Twojej klasy? Czyli, np. "Mag"...
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#15 WizZi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 20.10.2010 16:28

omfg wiem! zmieniłem dałem przykład jak zrobiłem... Wpisałem klasa assasin i nie działa kazdy strzela z noza, nie da sie podlożyć bomby, nie da sie naladować nożem i dużo takich błędów. Co mam zrobić żeby to sprawnie działało ???:( :help:

Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 16:29

  • +
  • -
  • 0

#16 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.10.2010 20:03

omfg wiem! zmieniłem dałem przykład jak zrobiłem... Wpisałem klasa assasin i nie działa kazdy strzela z noza, nie da sie podlożyć bomby, nie da sie naladować nożem i dużo takich błędów. Co mam zrobić żeby to sprawnie działało ???:( :help:

Wgrać poprawnie ^^
To nie moja wina, że coś popsułeś (delikatnie mówiąc) i raczej nie ma na to innej rady jak po prostu prawidłowe dodanie mocy według instrukcji. A na pewno wszystko działa, bo sam testowałem.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#17 WizZi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 20.10.2010 21:48

Srry działa mój błąd! :D +4 you

Edit

ale cos zle dziala bo jak zmienie na noz i pozniej np na jakas bron to jestem nadal niewidzialny a powinno byc, ze tylko na nozu niewidzialny :( nie wiem ocb juz...

Edit2

Nie wiem czemu ale ja mam inaczej niż w poradniku ja w public curweapon mam :
if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id]=1
else on_knife[id]=0
if(player_class[id] == Assasin)
niewidkaassasin[id] = 1

te else on_knife[id]=0 <-- jak to usune to kazda klasa moze tylko miec noz :D

Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 21:58

  • +
  • -
  • 0

#18 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.10.2010 22:10

Tego else w ogóle nie ruszasz... I czy aby na pewno robisz to tak jak napisałem?

dalej w tej samej funkcji szukamy

if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id] = 1

zamieniamy na
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}


  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#19 WizZi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 20.10.2010 22:16

jak sie nie myle to nazwe sobie moge zmienić na niewidkaassasin bo to jeden dziad xD Mógłbyś mi pokazać jak by było dokładnie u mnie?

mam tak :
        if(weapon == CSW_KNIFE)
	on_knife[id]=1
	else on_knife[id]=0

Użytkownik WizZi edytował ten post 20.10.2010 22:19

  • +
  • -
  • 0

#20 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.10.2010 23:03

jak sie nie myle to nazwe sobie moge zmienić na niewidkaassasin bo to jeden dziad xD Mógłbyś mi pokazać jak by było dokładnie u mnie?

Jeśli wszystkie "niewidka" zmienisz na "niewidkaassasin" to "jeden dziad", ale pamiętaj wszystko...

mam tak :

        if(weapon == CSW_KNIFE)
	on_knife[id]=1
	else on_knife[id]=0

Czyli dajesz tak
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa) // nazwa Twojej klasy, która ma mieć tą niewidzialność na nożu
niewidka[id] = 1 // tutaj wpisujesz to co masz u siebie, czyli chociażby to "niewidkaassasin"
}
else on_knife[id]=0

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych