Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ruchome Menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 29.09.2010 09:12

Witam.


Przejdę od razu do konkretów.

Chciałbym zrobić tak zwane ruchome menu czyli:

po wpisaniu (np.) /menu pokazuje się lista graczy z tego samego teamu co (user który wpisał menu) i do tych graczy będzie dana funkcja (public).

Czyli:

say /menu

Twoja lista z twojego teamu:

1. Dram
2. Woda
3. Mleko
4. Ciastko

0. Wyjscie(zamyka menu)

Jeżeli jest więcej graczy w teamie (np 19) to

Twoja lista z twojego teamu:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. Wiecej(przejscie do kolejnego menu gdzie pokazana jest druga część graczy)
10. Wyjscie

Twoja lista z twojego teamu:( druga część)

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. Wiecej(jeżeli jest jeszcze jedna lista ,a jeżeli nie ma to pomijamy 9 lub zastępujemy ją graczem)
10. Wstecz(nie wyjście tylko wstecz powrót do poprzedniego menu)

Tak samo jest z mapami przy zmienianiu mapki(tyle ile map tak długa lista menu) identyczne menu:

Tylko jeszcze jedno:

Jeżeli gracz X wybierze gracza 1.(dajmy na to Y) to jak wywołać funkcje do tego gracza Y.

Np. Dać mu granata.

Podrawiam, dram.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 09:25

nowy styl tworzenia menu + petla po wszystkich graczach sqawdzanie teamu get_user_name a w handle menu_get_info cos w tym stylu i find_player
  • +
  • -
  • 0

#3 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 29.09.2010 10:23

handle menu_get_info cos w tym stylu i find_player


Nie rozumiem, skoro wybrał gracz(id) wybrał gracza z tej listy to jak na tym graczu z listy coś wykonać typu dać mu Granat?

Jeszcze chciałbym poruszyć temat od nośnie "handle" tego menu.

Po pokazaniu graczy:

1.
2.
3.
bla bla



Jak zrobić żeby zawsze dla tych graczy był dawany granat (czyli domyślnie) próbuje default ale nie wychodzi nie chce się skompilować

Dodano 29 wrzesień 2010 - 15:19:

public bla_handle(id, key)
{
switch(key)
{

default:
{

client_print(id, print_chat, "Dales mu he %s", nick);

give_item(nick, "weapon_hegrenede");
}
}


}


I jak zrobić w tym aby ten nick był przekazywany z menu. Bo podczas wpisywania np. /menu
Pojawia sie lista nickow gracza
1.
2.
3.
itd i jak zrobić aby ten wybrany nick był przekazywany do handla menu. Bo potem index to można wyciągnąć poprzez nick.

Pozdrawiam, dram

Użytkownik dram edytował ten post 29.09.2010 15:22

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 16:04

#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /menu","func")
}

public func(id){
	new menu = menu_create("Menu teamu","handle_func");
	
	new name[64];
	for(new i = 1;i<33;i++){
		if(!is_user_connected(i) || i == id|| get_user_team(i) != get_user_team(id)){
			continue;
		}
		get_user_name(i,name,63)
		menu_additem(menu,name);
	}
	menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
	
	menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne");
	
	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
	
	menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
	
	menu_display(id,menu,0);
}

public handle_func(id, menu, item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], iName[64]
	new access2, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, access2, data,5, iName, 63, callback)
	new cel = find_player("a",iName);
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
w cel masz id gracza którego nick wybrałeś
  • +
  • -
  • 0

#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 29.09.2010 16:42

możesz nawet co po nie kąt rozpatrzeć w tym Tetris menu :)

Tetris ASCII - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

#6 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 29.09.2010 16:49

hardbot, chyba cie cos boli :D

#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 30.09.2010 02:40

Proponuję najpierw zapoznać się z czystym scriptingiem, bo nie wiesz wyraźnie jak działa switch.
Default wykonywane jest wówczas, gdy nie wykona się żadne z case.
Jeśli chcesz coś wykonać niezależnie od wartości sprawdzanej w switch to umieść owe instrukcje poza switch.7


Jak już to opanujesz to zapraszam tutaj: Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych