Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ruchome Menu
Temat rozp. dram, 29.09.2010 09:12
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.09.2010 09:12
Witam.
Przejdę od razu do konkretów.
Chciałbym zrobić tak zwane ruchome menu czyli:
po wpisaniu (np.) /menu pokazuje się lista graczy z tego samego teamu co (user który wpisał menu) i do tych graczy będzie dana funkcja (public).
Czyli:
say /menu
Twoja lista z twojego teamu:
1. Dram
2. Woda
3. Mleko
4. Ciastko
0. Wyjscie(zamyka menu)
Jeżeli jest więcej graczy w teamie (np 19) to
Twoja lista z twojego teamu:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. Wiecej(przejscie do kolejnego menu gdzie pokazana jest druga część graczy)
10. Wyjscie
Twoja lista z twojego teamu:( druga część)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. Wiecej(jeżeli jest jeszcze jedna lista ,a jeżeli nie ma to pomijamy 9 lub zastępujemy ją graczem)
10. Wstecz(nie wyjście tylko wstecz powrót do poprzedniego menu)
Tak samo jest z mapami przy zmienianiu mapki(tyle ile map tak długa lista menu) identyczne menu:
Tylko jeszcze jedno:
Jeżeli gracz X wybierze gracza 1.(dajmy na to Y) to jak wywołać funkcje do tego gracza Y.
Np. Dać mu granata.
Podrawiam, dram.
Przejdę od razu do konkretów.
Chciałbym zrobić tak zwane ruchome menu czyli:
po wpisaniu (np.) /menu pokazuje się lista graczy z tego samego teamu co (user który wpisał menu) i do tych graczy będzie dana funkcja (public).
Czyli:
say /menu
Twoja lista z twojego teamu:
1. Dram
2. Woda
3. Mleko
4. Ciastko
0. Wyjscie(zamyka menu)
Jeżeli jest więcej graczy w teamie (np 19) to
Twoja lista z twojego teamu:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. Wiecej(przejscie do kolejnego menu gdzie pokazana jest druga część graczy)
10. Wyjscie
Twoja lista z twojego teamu:( druga część)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9. Wiecej(jeżeli jest jeszcze jedna lista ,a jeżeli nie ma to pomijamy 9 lub zastępujemy ją graczem)
10. Wstecz(nie wyjście tylko wstecz powrót do poprzedniego menu)
Tak samo jest z mapami przy zmienianiu mapki(tyle ile map tak długa lista menu) identyczne menu:
Tylko jeszcze jedno:
Jeżeli gracz X wybierze gracza 1.(dajmy na to Y) to jak wywołać funkcje do tego gracza Y.
Np. Dać mu granata.
Podrawiam, dram.
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#2
Napisano 29.09.2010 09:25
nowy styl tworzenia menu + petla po wszystkich graczach sqawdzanie teamu get_user_name a w handle menu_get_info cos w tym stylu i find_player
#3
Napisano 29.09.2010 10:23
handle menu_get_info cos w tym stylu i find_player
Nie rozumiem, skoro wybrał gracz(id) wybrał gracza z tej listy to jak na tym graczu z listy coś wykonać typu dać mu Granat?
Jeszcze chciałbym poruszyć temat od nośnie "handle" tego menu.
Po pokazaniu graczy:
1.
2.
3.
bla bla
Jak zrobić żeby zawsze dla tych graczy był dawany granat (czyli domyślnie) próbuje default ale nie wychodzi nie chce się skompilować
Dodano 29 wrzesień 2010 - 15:19:
public bla_handle(id, key)
{
switch(key)
{
default:
{
client_print(id, print_chat, "Dales mu he %s", nick);
give_item(nick, "weapon_hegrenede");
}
}
}
I jak zrobić w tym aby ten nick był przekazywany z menu. Bo podczas wpisywania np. /menu
Pojawia sie lista nickow gracza
1.
2.
3.
itd i jak zrobić aby ten wybrany nick był przekazywany do handla menu. Bo potem index to można wyciągnąć poprzez nick.
Pozdrawiam, dram
Użytkownik dram edytował ten post 29.09.2010 15:22
Co oferuje?
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php
Kontakt na PW LUB GG
#4
Napisano 29.09.2010 16:04
#include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Home" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /menu","func") } public func(id){ new menu = menu_create("Menu teamu","handle_func"); new name[64]; for(new i = 1;i<33;i++){ if(!is_user_connected(i) || i == id|| get_user_team(i) != get_user_team(id)){ continue; } get_user_name(i,name,63) menu_additem(menu,name); } menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne"); menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r"); menu_display(id,menu,0); } public handle_func(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64] new access2, callback menu_item_getinfo(menu, item, access2, data,5, iName, 63, callback) new cel = find_player("a",iName); menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }w cel masz id gracza którego nick wybrałeś
#5
Napisano 29.09.2010 16:42
możesz nawet co po nie kąt rozpatrzeć w tym Tetris menu
Tetris ASCII - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Tetris ASCII - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#6
Napisano 29.09.2010 16:49
hardbot, chyba cie cos boli
#7
Napisano 30.09.2010 02:40
Proponuję najpierw zapoznać się z czystym scriptingiem, bo nie wiesz wyraźnie jak działa switch.
Default wykonywane jest wówczas, gdy nie wykona się żadne z case.
Jeśli chcesz coś wykonać niezależnie od wartości sprawdzanej w switch to umieść owe instrukcje poza switch.7
Jak już to opanujesz to zapraszam tutaj: Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Default wykonywane jest wówczas, gdy nie wykona się żadne z case.
Jeśli chcesz coś wykonać niezależnie od wartości sprawdzanej w switch to umieść owe instrukcje poza switch.7
Jak już to opanujesz to zapraszam tutaj: Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych