Witam jak zrobi膰 klas臋 z auto bh?
B臋dzie +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

cod klasa
Temat rozp.
dziadek15
, 28.09.2010 12:14
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.09.2010 12:14
#2
Napisano 28.09.2010 13:42
#3
Napisano 28.09.2010 18:02
nie ogarniam tego chyba nie dzia艂a,.
#4
Napisano 28.09.2010 19:30
Dodajemy na sam koniec:
Pod #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
Za TwojaKlasa podmieniasz swoj膮 klas臋
To chyba nie jest takie trudne ?
public client_PreThink(id) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == TwojaKlasa) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } return PLUGIN_CONTINUE }
Pod #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
#define FL_WATERJUMP (1<<11) #define FL_ONGROUND (1<<9)
Za TwojaKlasa podmieniasz swoj膮 klas臋
To chyba nie jest takie trudne ?
#5
Napisano 01.10.2010 12:24
Za TwojaKlasa podmieniasz swoj膮 klas臋
To chyba nie jest takie trudne ?
co wpisac?
To chyba nie jest takie trudne ?
co wpisac?
#7
Napisano 03.10.2010 18:45
nie dzia艂a.
moje sma w za艂膮czniku
moje sma w za艂膮czniku
Za艂膮czone pliki
U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0
0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych