Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cod klasa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 dziadek15

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:157
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 28.09.2010 12:14

Witam jak zrobić klasę z auto bh?
Będzie +

#2 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 28.09.2010 13:42

[CoD] Klasa z Auto BH? - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Tutaj masz opisane ...
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#3 dziadek15

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:157
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 28.09.2010 18:02

nie ogarniam tego chyba nie działa,.

#4 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 28.09.2010 19:30

Dodajemy na sam koniec:

public client_PreThink(id) {
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == TwojaKlasa) {
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}



Pod #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)

Za TwojaKlasa podmieniasz swoją klasę

To chyba nie jest takie trudne ?
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#5 dziadek15

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:157
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 01.10.2010 12:24

Za TwojaKlasa podmieniasz swoją klasę

To chyba nie jest takie trudne ?
co wpisac?

#6 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 01.10.2010 13:39

Nazwe Twojej Klasy co ma miec BH

Np przypuśćmy że komandos ma mieć auto BH

To dajesz zamiast TwojaKlasa to Komandos
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#7 dziadek15

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:157
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 03.10.2010 18:45

nie działa.
moje sma w załączniku

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych