Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Naprawa 1/1 U Komandosa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 17:00

Czytalem ten temat:
Komandos nie zabija od razu z kosy (czemu ?) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

I tam Camilost. Napisal, jak naprawic tego buga, a R3X Mowil o dodaniu dodatkowego hp do zmiennej, a ja chcialbym sprobowac inaczej. Chcialem zrobic cos takiego, ze damage=hp && ap
Dokladnie to zrobilem cos takiego:
Spoiler


Pytanie Do jakis Ogarow, Co o tym myslicie?
Kompiluje sie bez bledu, ale nie mam gdzie tego przetestowac. I nie jestem pewien czy nie bedzie pokazywal za duzo plugin BulletDamage (Nazwe chyba okaleczylem, ale to szczegol :P)
  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 22:27

Może po prostu (Żeby nie wyświetlało dodatkowego obrażenia)
Bo jak dasz + to wtedy przecież dodaje - pokaże więcej DMG (Nazwę dobrą podałeś)
Check this out:
if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
		{
			set_user_armor (this, 0)
			damage = float(health);
	}

Miałeś błąd w item == 4 ;]
  • +
  • -
  • 1

#3 Pawex

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 22:36

Ehh, Nawet tego nie zauwazylem :P dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 22:47

Kompiluje sie bez bledu, ale nie mam gdzie tego przetestowac.


Hmmm...
STEAM = Dedyk + boty? I będziesz miał na przyszłość gdzie testować ^^ : )
Ablo sam dedyk bez STEAMa jak nie posiadasz.
  • +
  • -
  • 0

#5 Pawex

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 22:56

Mam Steam, Lecz moj stacjonarny komputer, zawiesza sie nie raz jak w cs'ie na Base buliderze wali 4 ctkow na raz full auto <_<

A jak postawie, dedyka To juz koniec.. System mi padnie albo cos, a na laptopie nie mam csa :/ A nie chce mi sie sciagac.

Użytkownik Pawex edytował ten post 26.09.2010 12:05

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych