Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bullet damage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 T8kme

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:b / d
Offline

Napisano 20.09.2010 19:38

Czesc

Czy moglby mi ktos przerobic ten plugin by dzialal tylko na gracza z flaga P ?

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.09.2010 19:45

// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also. 
#define DAMAGE_RECIEVED

#include <amxmodx>

new g_MsgSync

#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif

public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

g_MsgSync = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}

public on_damage(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
{
new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
if ( is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}
}


Gracz z flagą "p" powinien widzieć dmg.

#3 T8kme

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:b / d
Offline

Napisano 20.09.2010 19:55

dzięki




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych