Czesc
Czy moglby mi ktos przerobic ten plugin by dzialal tylko na gracza z flaga P ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
bullet damage
Temat rozp.
T8kme
, 20.09.2010 19:38
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.09.2010 19:38
#2
Napisano 20.09.2010 19:45
// Comment out this define to show only damage done, otherwise this will show damage recieved also.
#define DAMAGE_RECIEVED
#include <amxmodx>
new g_MsgSync
#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin("Damage Done", "0.4", "Manip")
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
#endif
}
public on_damage(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
{
new attacker = get_user_attacker(id)
#if defined DAMAGE_RECIEVED
// id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
#else
if ( is_user_connected(attacker) )
{
new damage = read_data(2)
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
}
}
}
Gracz z flagą "p" powinien widzieć dmg.
#3
Napisano 20.09.2010 19:55
dzięki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych