Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dzwiek po zabiciu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 20.09.2010 15:00

proszę o napisanie pluginu, dzięki ktoremu gracz ktory kogos zabije uslyszy dzwiek(tylko on).
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.09.2010 20:02

#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam..");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public Death(){
new ofiara = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(ofiara) != get_user_team(attacker))
client_cmd(attacker, "spk cos/zabil"); // Tutaj mozesz sciezke zmienic tylko tutaj bez rozszerzenia.

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache() precache_sound("cos/zabil.wav") // Tutaj mozesz sciezke zmienic.


Dźwięk ma być w formacie wav, nazwyac sie "zabil" i ma się znajdować w folderze cos.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 20.09.2010 20:10


#3 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 21.09.2010 01:54

Screeaam, dam Ci wskazówkę, jeśli chcesz być dobry, to przed napisaniem pomyśl co Ci potrzebne, co napisać, po czym pomyśl poraz drugi, jak już dobrze pomyślisz to pomyśl poraz trzeci, teraz już z grubsza wiesz co masz na celu. Teraz napisz kod, przeanalizuj, pomyśl czy wszystko w nim jest oraz czy nie ma w nim za dużo. Teraz czas na sprawdzenie czy działa, jak działa to publikuj :D

#include <amxmisc>
//pierwsza sprawa, musisz dołączyć nagłówek <amxmodx>, gdzie to jest? Druga sprawa, nie potrzebny tu jest nagłówek <amxmisc>
public plugin_init() {
register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam..");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");//dajesz dwie sprzeczne flagi 'd' oraz 'e', które odpowienio biorą tylko od martwych oraz tylko od żywych graczy
}
public Death(){
new ofiara = read_data(2);//po co Ci id ofiary?
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))//Gdzie interesant napisał, że tylko jak zabójca żywy?
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(ofiara) != get_user_team(attacker))//Gdzie interesant napisał, że ma nie być dźwięku, jak to będzie TK?
client_cmd(attacker, "spk cos/zabil"); // Tutaj mozesz sciezke zmienic tylko tutaj bez rozszerzenia.

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache() precache_sound("cos/zabil.wav") // Tutaj mozesz sciezke zmienic.
/*Po co w dwóch miejscach ścieżka? W mniejszych plugach to nie jest taki problem jeszcze, ale w wiekszych projektach, jak ktoś chce zmienić...
Trzeba to ułatwiać*/



Wersja poprawiona:
#include <amxmodx>
new const sound[]={"cos/zabil"}//tu sobie zmieniasz dźwięk, bez .wav na końcu
public plugin_init() {
register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam..");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death(){
new attacker = read_data(1);

if(is_user_connected(attacker))
client_cmd(attacker, "spk %s",sound)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new snd[sizeof(sound)]
format(snd,sizeof(sound)-1,"%s.wav",sound)
precache_sound(snd)
}

  • +
  • -
  • 1

#4 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 21.09.2010 14:14

dzięki, masz + w weekend sprawdze czy dziala.

Mozna zamknac :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych