Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Biohazard + buyzone.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 cyber2hot

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:58
Offline

Napisano 16.10.2008 21:31

Witam! Mam problem z zombie mod - Biohazard. - gdy wyłącze z menu ten plugin (zmieniając przy tym mapę by wróciło wszystko do normalnego porządku) - nie mogę kupić broni! Jakby Buyzone znikł :/. Teraz wszyscy biegają z pistolecikami i troszkę to wnerwia. Proszę o pomoc! jak zrobić, by buyzone znów zagościł na moim serwerze... dziękuje.

[ Dodano: 17-10-2008, 14:41 ]
Dobra to inaczej to załatwimy :). Jak wiadomo Biohazard ma w sobie coś z CSDM - o ile w o CSMD można przywrócić buyzone i reszte - w zombiemod już nie.

Zamieszczam wam kawałki kodu z słowami "buyzone", które się kryją w kodzie skryptowym modu. O to one ;).

1.
new const g_remove_entities[][] = 
{ 
	"func_bomb_target",    
	"info_bomb_target", 
	"hostage_entity",      
	"monster_scientist", 
	"func_hostage_rescue", 
	"info_hostage_rescue",
	"info_vip_start",      
	"func_vip_safetyzone", 
	"func_escapezone",     
	"func_buyzone"
}

2.
new g_maxplayers, g_spawncount, g_buyzone, g_botclient_pdata ..................

3.
g_buyzone = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_buyzone"))
	if(g_buyzone) 
	{
		dllfunc(DLLFunc_Spawn, g_buyzone)
		set_pev(g_buyzone, pev_solid, SOLID_NOT)
	}
	
	new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_bomb_target"))
	if(ent) 
	{
		dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
		set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT)
	}

4.
public fwd_player_postthink(id)
{ 
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED
	
	if(g_zombie[id] && g_falling[id] && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND))
	{	
		set_pev(id, pev_watertype, CONTENTS_WATER)
		g_falling[id] = false
	}
	
	if(get_pcvar_num(cvar_buytime))
	{
		if(pev_valid(g_buyzone) && g_buytime > get_gametime())
			dllfunc(DLLFunc_Touch, g_buyzone, id)
	}
	return FMRES_IGNORED
}

Obstawiam, że w punkcie 3 lub 4, trzeba usunąć zmienić - ale co? - nie mam pojęcia, zwracam się z prośbą do was! (jeśli napiszecie mi co należy usunąć, to sobie już poradze z bombą, hostage itd.).
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych