[ Dodano: 17-10-2008, 14:41 ]
Dobra to inaczej to załatwimy . Jak wiadomo Biohazard ma w sobie coś z CSDM - o ile w o CSMD można przywrócić buyzone i reszte - w zombiemod już nie.
Zamieszczam wam kawałki kodu z słowami "buyzone", które się kryją w kodzie skryptowym modu. O to one .
1.
new const g_remove_entities[][] = { "func_bomb_target", "info_bomb_target", "hostage_entity", "monster_scientist", "func_hostage_rescue", "info_hostage_rescue", "info_vip_start", "func_vip_safetyzone", "func_escapezone", "func_buyzone" }
2.
new g_maxplayers, g_spawncount, g_buyzone, g_botclient_pdata ..................
3.
g_buyzone = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_buyzone")) if(g_buyzone) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, g_buyzone) set_pev(g_buyzone, pev_solid, SOLID_NOT) } new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_bomb_target")) if(ent) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent) set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT) }
4.
public fwd_player_postthink(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED if(g_zombie[id] && g_falling[id] && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)) { set_pev(id, pev_watertype, CONTENTS_WATER) g_falling[id] = false } if(get_pcvar_num(cvar_buytime)) { if(pev_valid(g_buyzone) && g_buytime > get_gametime()) dllfunc(DLLFunc_Touch, g_buyzone, id) } return FMRES_IGNORED }
Obstawiam, że w punkcie 3 lub 4, trzeba usunąć zmienić - ale co? - nie mam pojęcia, zwracam się z prośbą do was! (jeśli napiszecie mi co należy usunąć, to sobie już poradze z bombą, hostage itd.).