Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

"Coś" za zabicie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 19.09.2010 20:22

Witam.
Jak zrobić żeby dana klasa za zabicie dostawała np. HE ?
Próbowałem dodać w public add_barbarian_bonus(id)
to

if (player_class[id] == klasa)
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
}

Działa, ale pokazuje w prawym górnym rogu że zabito 2x + nie można kupić granata wtedy :/


+
  • +
  • -
  • 1

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.09.2010 20:36

W:

    if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
if (player_class[kid] == klasa) // Tutaj Twoja funkcja.
fm_give_item(kid, "weapon_hegrenade") // Tutaj Twoja funkcja.
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}


Tą funkcje znajdziesz w DeathMsg.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 19.09.2010 20:37





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych