Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szukam paru rzeczy
#1
Napisano 13.09.2010 20:45
Szukam i nie moge znależć, a gdzies to mi przelecialo kiedys A mianowicie potrzebuje:
Jak sie robi nowe itemy - np. rozne rodzaje stalkerow, widzialem na forum jak zrobic 1/1 z m4 ale to mnie nie zbyt interesuje bo to bez sensu akurat
Czy jest juz moze jaki plugin ktory wykrywa softa na ns/steam?
Czy test na 16 bit jest potrzebny? Czy 16 bit nie zmienia az tyle w grze?
Jak zrobic zeby menu klas bylo kolorowe np: cyfry na czerwono, litery na pomaranczowo.
Jak zrobic, zeby nie trzeba bylo rozdawac tyle statow tylko naciskam np 5 i mi dodaje 25 pkt w sile?
Jak cos mi sie przypomni to dopisze
#2
Napisano 13.09.2010 21:01
Szybkie rozdawanie pkt umiejętności - amxx.pl/tutorial-szybsze-rozdzielanie-punktow-przydatne-t23981.html
16 Bit przynajmniej u mnie daje tylko takiego rozproszonego smoka, nic wiecej
Z kolorami w menu pomoże ci to - amxx.pl/tworzenie-menu-t11997.html&p=69839&hl=+tworzenie++menu&fromsearch=1#entry69839
A dokladnie to to:
\w-dalszy tekst będzie miał kolor biały \y-dalszy tekst będzie miał kolor zółty \r-dalszy tekst będzie miał kolor czerwony \d-dalszy tekst będzie miał kolor szary
Co do softa to nie wiem Znaczy jest ale only steam, lap linka - amxx.pl/software-detector-t6257.html&hl=soft
Użytkownik Pawex edytował ten post 13.09.2010 21:30
#3
Napisano 13.09.2010 22:41
#4
Napisano 14.09.2010 08:28
Tu dam ci przyklad mniej wiecej tego kolorowego menu:
/yżółte klasy /n /rczerwone klasy(W nowej lini)
#5
Napisano 14.09.2010 13:18
Szukam jeszcze jak zrobić, ze gdy ktos dostanie lvl w sayu pokazuje sie Gracz xxx awansowal z poziomu x do poziomu y
i plugin ktory pokazuje nad HP ile masz HP ale mniejsze, bo max hp ile pokazuje to 255 a jak ktos ma wiecej to juz nie pokazuje ile.
Użytkownik zajcz3k edytował ten post 14.09.2010 13:38
#6
Napisano 14.09.2010 14:14
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id]) else format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])Zamień na
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id]) else format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
#7
Napisano 14.09.2010 18:13
Szukam jeszcze jak zrobić, ze gdy ktos dostanie lvl w sayu pokazuje sie Gracz xxx awansowal z poziomu x do poziomu y
#8
Napisano 14.09.2010 18:18
Szukasz
#include <csx>
Dodajesz pod
#include <colorchat>
Potem szukasz
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
dodajesz pod
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 awansowal^x04 %s^x01 (do poziomu^x04 %i^x01)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])
Załączone pliki
Użytkownik Jagoda edytował ten post 14.09.2010 18:20
#9
Napisano 14.09.2010 21:33
Potrzebuje jeszcze jak zrobic, ze /top15 pokazuje top15 leveli a nie staty
Użytkownik zajcz3k edytował ten post 16.09.2010 12:47
#10
Napisano 17.09.2010 11:19
Użytkownik Pawex edytował ten post 18.09.2010 12:07
#11
Napisano 18.09.2010 11:19
DiabloMOD_5.9l.sma(568) : error 017: undefined symbol "_create_ThinkBot" DiabloMOD_5.9l.sma(858) : error 017: undefined symbol "SubtractStats" DiabloMOD_5.9l.sma(859) : error 017: undefined symbol "SubtractRing" DiabloMOD_5.9l.sma(861) : error 017: undefined symbol "BoostStats" DiabloMOD_5.9l.sma(862) : error 017: undefined symbol "BoostRing" DiabloMOD_5.9l.sma(1095) : error 017: undefined symbol "select_class_query" DiabloMOD_5.9l.sma(1109) : error 017: undefined symbol "BoostRing" DiabloMOD_5.9l.sma(1110) : error 017: undefined symbol "BoostStats" DiabloMOD_5.9l.sma(1113) : error 017: undefined symbol "set_speedchange" DiabloMOD_5.9l.sma(1140) : error 017: undefined symbol "count_jumps" DiabloMOD_5.9l.sma(1141) : error 017: undefined symbol "give_knife" DiabloMOD_5.9l.sma(1154) : error 017: undefined symbol "set_renderchange" DiabloMOD_5.9l.sma(1157) : error 017: undefined symbol "changeskin" DiabloMOD_5.9l.sma(1161) : error 017: undefined symbol "kill_all_entity" DiabloMOD_5.9l.sma(1163) : error 017: undefined symbol "Bot_Setup" DiabloMOD_5.9l.sma(1165) : error 017: undefined symbol "check_class" DiabloMOD_5.9l.sma(1290) : error 017: undefined symbol "set_gravitychange" DiabloMOD_5.9l.sma(1291) : error 017: undefined symbol "set_speedchange" DiabloMOD_5.9l.sma(1292) : error 017: undefined symbol "set_renderchange" DiabloMOD_5.9l.sma(1297) : error 017: undefined symbol "write_hud" DiabloMOD_5.9l.sma(1308) : error 017: undefined symbol "change_health" DiabloMOD_5.9l.sma(1317) : error 017: undefined symbol "SubtractStats" DiabloMOD_5.9l.sma(1318) : error 017: undefined symbol "SubtractRing" DiabloMOD_5.9l.sma(1321) : error 017: undefined symbol "BoostStats" DiabloMOD_5.9l.sma(1322) : error 017: undefined symbol "BoostRing" DiabloMOD_5.9l.sma(1341) : error 017: undefined symbol "select_class_query"
#12
Napisano 18.09.2010 11:24
#13
Napisano 18.09.2010 11:44
Pawex moglbys to naprawic?
Użytkownik zajcz3k edytował ten post 18.09.2010 11:46
#14
Napisano 18.09.2010 11:57
#15
Napisano 18.09.2010 12:01
Użytkownik Pawex edytował ten post 18.09.2010 12:33
#16
Napisano 18.09.2010 12:08
DiabloMOD_5.9l.sma(568) : error 017: undefined symbol "_create_ThinkBot" DiabloMOD_5.9l.sma(858) : error 017: undefined symbol "SubtractStats" DiabloMOD_5.9l.sma(859) : error 017: undefined symbol "SubtractRing" DiabloMOD_5.9l.sma(861) : error 017: undefined symbol "BoostStats" DiabloMOD_5.9l.sma(862) : error 017: undefined symbol "BoostRing" DiabloMOD_5.9l.sma(1095) : error 017: undefined symbol "select_class_query" DiabloMOD_5.9l.sma(1109) : error 017: undefined symbol "BoostRing" DiabloMOD_5.9l.sma(1110) : error 017: undefined symbol "BoostStats" DiabloMOD_5.9l.sma(1113) : error 017: undefined symbol "set_speedchange" DiabloMOD_5.9l.sma(1140) : error 017: undefined symbol "count_jumps" DiabloMOD_5.9l.sma(1141) : error 017: undefined symbol "give_knife" DiabloMOD_5.9l.sma(1154) : error 017: undefined symbol "set_renderchange" DiabloMOD_5.9l.sma(1157) : error 017: undefined symbol "changeskin" DiabloMOD_5.9l.sma(1161) : error 017: undefined symbol "kill_all_entity" DiabloMOD_5.9l.sma(1163) : error 017: undefined symbol "Bot_Setup" DiabloMOD_5.9l.sma(1165) : error 017: undefined symbol "check_class" DiabloMOD_5.9l.sma(1290) : error 017: undefined symbol "set_gravitychange" DiabloMOD_5.9l.sma(1291) : error 017: undefined symbol "set_speedchange" DiabloMOD_5.9l.sma(1292) : error 017: undefined symbol "set_renderchange" DiabloMOD_5.9l.sma(1297) : error 017: undefined symbol "write_hud" DiabloMOD_5.9l.sma(1308) : error 017: undefined symbol "change_health" DiabloMOD_5.9l.sma(1317) : error 017: undefined symbol "SubtractStats" DiabloMOD_5.9l.sma(1318) : error 017: undefined symbol "SubtractRing" DiabloMOD_5.9l.sma(1321) : error 017: undefined symbol "BoostStats" DiabloMOD_5.9l.sma(1322) : error 017: undefined symbol "BoostRing" DiabloMOD_5.9l.sma(1341) : error 017: undefined symbol "select_class_query"
Załączone pliki
#17
Napisano 18.09.2010 12:11
Juz naprawiam, zle wkleiles...
I nie zmieniles X
Użytkownik Pawex edytował ten post 18.09.2010 12:22
#18
Napisano 18.09.2010 12:19
DiabloMOD_5.9l.sma(1634) : warning 217: loose indentation DiabloMOD_5.9l.sma(1825) : warning 217: loose indentation DiabloMOD_5.9l.sma(1825) : error 029: invalid expression, assumed zero DiabloMOD_5.9l.sma(1825 -- 1826) : warning 215: expression has no effect DiabloMOD_5.9l.sma(1826) : error 014: invalid statement; not in switch DiabloMOD_5.9l.sma(1826) : warning 215: expression has no effect DiabloMOD_5.9l.sma(1826) : error 001: expected token: ";", but found ":" DiabloMOD_5.9l.sma(1826) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
#19
Napisano 18.09.2010 12:30
Nie wiem skad, ale jest 144 ostrzezen o zlej tabulacji w liniach w ktorych nic nie bylo robione, ale one nic nie robia nie martw sie
Załączone pliki
Użytkownik Pawex edytował ten post 18.09.2010 12:37
#20
Napisano 18.09.2010 12:56
Jeszcze potrzebuje, zeby w top15 pokazywalo top leveli a nie staty
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych