Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomba_muzykaNie gra muza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KatynSlupsk

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 11.09.2010 08:16

Witam mam plugin który przerobiłem troszkę i nie gra muza 30 sec przed wybuchem paki ;) a dziwne to jest bo muza się ściąga z serwera ... Mógłby ktoś na to luknąć ;) z góry dzięki ;)



#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "nemore"


#define muzyczka ("misc/Bombaonlydd2")
#define muzyczka ("misc/Bombaonlydd3")
#define muzyczka ("misc/Bombaonlydd4")
#define czas 30


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
   
new rand = random_num(0,3)
   
    client_cmd(0,"stopsound")
   
    switch(rand)
  {
    case 1: client_cmd(0,"spk %s","misc/Bombaonlydd2.mp3")
    case 2: client_cmd(0,"spk %s","misc/Bombaonlydd3.mp3")
    case 3: client_cmd(0,"spk %s","misc/Bombaonlydd4.mp3")
  }
   
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/Bombaonlydd2.mp3")
precache_sound("misc/Bombaonlydd3.mp3")
precache_sound("misc/Bombaonlydd4.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 11.09.2010 08:57

wklej to :)
switch(rand)
{
case 1: client_cmd(0,"mp3 play misc/Bombaonlydd2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play misc/Bombaonlydd3.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play misc/Bombaonlydd4.mp3")
}

jak chcesz aby Ci odgrywało sound wav, ja masz pliki muzyczne mp3? ^^

Użytkownik Frajer edytował ten post 11.09.2010 08:57

  • +
  • -
  • 0

#3 KatynSlupsk

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 11.09.2010 11:25

wklej to :)

switch(rand)
{
case 1: client_cmd(0,"mp3 play misc/Bombaonlydd2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play misc/Bombaonlydd3.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play misc/Bombaonlydd4.mp3")
}

jak chcesz aby Ci odgrywało sound wav, ja masz pliki muzyczne mp3? ^^



Nie działa w mp3;p tylko wav;p wiesz może jak wyłączyć glosy odliczania po angielsku ?? (30,20,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1)??
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 11.09.2010 12:52

  {
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Bombaonlydd2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Bombaonlydd3.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Bombaonlydd4.mp3")
}



precache_generic("sound/misc/Bombaonlydd2.mp3")
precache_generic("sound/misc/Bombaonlydd3.mp3")
precache_generic("sound/misc/Bombaonlydd4.mp3")

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych