#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "nemore" #define muzyczka ("misc/Bombaonlydd2") #define muzyczka ("misc/Bombaonlydd3") #define muzyczka ("misc/Bombaonlydd4") #define czas 30 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { new rand = random_num(0,3) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 1: client_cmd(0,"spk %s","misc/Bombaonlydd2.mp3") case 2: client_cmd(0,"spk %s","misc/Bombaonlydd3.mp3") case 3: client_cmd(0,"spk %s","misc/Bombaonlydd4.mp3") } } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/Bombaonlydd2.mp3") precache_sound("misc/Bombaonlydd3.mp3") precache_sound("misc/Bombaonlydd4.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Bomba_muzykaNie gra muza
Temat rozp. KatynSlupsk, 11.09.2010 08:16
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.09.2010 08:16
Witam mam plugin który przerobiłem troszkę i nie gra muza 30 sec przed wybuchem paki a dziwne to jest bo muza się ściąga z serwera ... Mógłby ktoś na to luknąć z góry dzięki
#2
Napisano 11.09.2010 08:57
wklej to
jak chcesz aby Ci odgrywało sound wav, ja masz pliki muzyczne mp3?
switch(rand)
{
case 1: client_cmd(0,"mp3 play misc/Bombaonlydd2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play misc/Bombaonlydd3.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play misc/Bombaonlydd4.mp3")
}
jak chcesz aby Ci odgrywało sound wav, ja masz pliki muzyczne mp3?
Użytkownik Frajer edytował ten post 11.09.2010 08:57
#3
Napisano 11.09.2010 11:25
wklej to
switch(rand)
{
case 1: client_cmd(0,"mp3 play misc/Bombaonlydd2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play misc/Bombaonlydd3.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play misc/Bombaonlydd4.mp3")
}
jak chcesz aby Ci odgrywało sound wav, ja masz pliki muzyczne mp3?
Nie działa w mp3;p tylko wav;p wiesz może jak wyłączyć glosy odliczania po angielsku ?? (30,20,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1)??
#4
Napisano 11.09.2010 12:52
{
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Bombaonlydd2.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Bombaonlydd3.mp3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Bombaonlydd4.mp3")
}
precache_generic("sound/misc/Bombaonlydd2.mp3")
precache_generic("sound/misc/Bombaonlydd3.mp3")
precache_generic("sound/misc/Bombaonlydd4.mp3")
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych