
Zaczynamy
najpier dodajemy stale nad plugin_init
new const sound_radar[] = "radar.wav"; new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel, g_maxplayers; new radar[33];
teraz w plugin_init na samym koncu dodajemy
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos"); g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK"); g_maxplayers = get_maxplayers(); for (new i = 1; i<=g_maxplayers;i++) radar[i] = false; set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
w plugin_precache na koncu
precache_sound(sound_radar);
teraz funkcja odpowiedzialna za radar. Najlepiej na samym koncu pluginu dac
//Radar public radar_scan() { new PlayerCoords[3]; new id; new Players[32]; new i; new playerCount = 0; for (id=1; id<=g_maxplayers; id++) { if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue; if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id)) { playerCount++; } for (i=1;i<=playerCount;i++) { get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } }
Ok mamy radar to teraz wybieramy jak go ustawiamy

Mozemy dac go jako przedmiot
wiec w nazwy_przedmiotow dopisujemy
"Radar"//29i zapamietujemy na jakiej jest pozycji ( u mnie na 29 )
nastepnie opisy_przedmiotow
"Radar pokazuje wszystkich zywych graczy"
teraz musimy wywolac radar w przedmiocie
w public DajPrzedmiot dodajemy nowy case z numerem przedmiotu i
radar[id] = true;
np.
case 29: radar[id] = true;
teraz trzeba ustawic aby radar sie wylaczal po wyrzuceniu itemu
w public UsunPrzedmiot na koncu dodajemy
radar[id] = false;
mozemy takze zrobic postac np telegrafista
majaca radar
tworzymy klase wedlug innego tutka

nastepnie
w public Odrodzenie(id) po
case Rambo: { give_item(id, "weapon_famas"); give_item(id, "weapon_elite"); ilosc_skokow_gracza[id]++; }
tworzymy nowy case zatytulowany Telegrafista i wstawiamy radarek
case Telegrafista: { give_item(id, "weapon_deagle"); radar[id] = true; }
teraz trzeba zrobic warunek w UsunPrzedmiot
przed
radar[id] = false;dodajemy
if(klasa_gracza[id] == Telegrafista) radar[id] = true; else
pod
public Odrodzenie(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(nowa_klasa_gracza[id]) { klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; strip_user_weapons(id);
dodajemy
radar[id] = false;
i to koniec

Załączone pliki
Użytkownik CeLeS edytował ten post 11.09.2010 09:44