Mod napisałem dla siebie miałem nadzieje go sprzedać ale dobra udostępnię go community.
Za przetrwanie,zabicie ct/tt dostajemy expa możemy wydawać na coraz lepsze poziomy skilli im więcej mamy expa tym wyższą mamy rangę którą widać na czacie (np. [Spawacz el. Drewnianych]DarkGL) - tutaj należą się podziękowania dla Szyfrant'a bo to on wymyślił rangi
Lista skilli:
Wieksze DMG
Mniejsza grawitacja
Wiecej zycia
Szybsze strzelani
Szybsze bieganie
Mniejsza widocznosc
AutoBH
Wiekszy magazynek
Trafienie krytyczne
Mniejszy recoil
Wampiryzm
wszystko wyważyłem tak że wbicie czegoś na level dający duża przewagę zajmie wieki ;F
bb_exp_round 50 // exp za przeżycie rundy bb_exp_kill_ct 20 //exp za zabicie ct bb_exp_kill_tt 10 //exp za zabicie tt bb_exp_level 40 //mnożnik dla leveli tzn 1 level skila kosztuje 40 drugi 80 trzeci 120 i tak dalej bb_exp_hs 5 //plus do expa za zabicie przez hs bb_hud //info o ilości expa ma pokazywać w 0 - StatusText(jak w daiblo) lub 1 - w hud
wszystkie w sayu
/skille - pokazuje menu do ulepszania skilli
/staty - staty skilli
/rese - resetuje skille
add_exp nick ile_expa // dodaje lub odejmuje expa wymagana flaga ADMIN_BAN
Standardowa ale mod w plugins.ini najlepiej dopisać na samym końcu inaczej mogą nie działać komendy w say dla innych plugów
Tworzymy pusty plik stats.txt w amxmodx/base/ (tworzymy także folder base)
Plik wav umieszczamy w
sound/darkgl/bb/gained_level.wav
Ps. nie bijcie za słaby kod
bb_exp.sma 27,65 KB 3239 Ilość pobrań
bb_exp.amxx
bb_exp.amxx 32,2 KB 691 Ilość pobrań
gained_level.wav 245,98 KB 2144 Ilość pobrań