Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Jak ograniczyć liczbe ognistych kul maga na runde

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 06.09.2010 23:00

W tym tutorialu dowiesz się jak ograniczyć liczbe ognistych kul u maga na runde
Znajdź:
new golden_bulet[33]
new ultra_armor[33]

Dodaj pod:
new mag_fb[33]

Znajdź:
golden_bulet[i]=0

ultra_armor[i]=0
Dodaj pod:
mag_fb[i]=0

Znajdź:
case Mag:
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 
			fired[id]=0
			item_fireball(id)
		}
Zmień na:
case Mag:
		{
			if(mag_fb[id]>x)
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales juz %i ognistych kul. Nie mozesz wiecej w tej rundzie",mag_fb[id])
		}
			else
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales ognista kule") 
			fired[id]=0
			item_fireball(id)
			mag_fb[id]++
			}
		}

W miejsce x daj ile można maksymalnie wyczarować ognistych kul podczas rundy -1 np. gdy podasz liczbe 19 to będzie można maksymalnie 20 ognistych kul.

#2 -B-

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:tu i ówdzie
Offline

Napisano 04.11.2010 21:28

case Mag:
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 
			fired[id]=0
			item_fireball(id)
		}
Zmien na
case Mag:
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 
			fired[id]=X
			item_fireball(id)

Gdzie X - liczba fireballi, nie prościej tak?
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Odwdzięcz się dając Dołączona grafika

#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.11.2010 23:09

case Mag:
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 
			fired[id]=0
			item_fireball(id)
		}
Zmien na
case Mag:
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a") 
			fired[id]=X
			item_fireball(id)

Gdzie X - liczba fireballi, nie prościej tak?

:o Lepiej nic już nie pisz...
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 berbec

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:147
  • Imię:mateusz
  • Lokalizacja:lbn
Offline

Napisano 14.12.2010 18:17

tak wiem tylko że ja tego nie czaje :P
  • +
  • -
  • 0

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.12.2010 20:08

tak wiem tylko że ja tego nie czaje :P

Ale o co chodzi? Czego nie czaisz?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.12.2010 11:43

if(mag_fb[id]>x)

zmieńcie na
if(mag_fb[id]>=x)


i wtedy jak chcesz max 2 to zamiast X daj 2

To jest lepsze rozwiązanie bo w hudmessage:
show_hudmessage(id, "Wyczarowales juz %i ognistych kul. Nie mozesz wiecej w tej rundzie",mag_fb[id])


Pokaże się że wyczarowałeś 1 ognistą kulę i już więcej nie możesz, a tak naprawdę wyczarowałeś dwie

Użytkownik FreZZy edytował ten post 20.12.2010 11:44


#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 20.12.2010 15:42

Z tym sprawdzaniem ile się już wyczarowało tych kul, to można na różne sposoby... Chociażby
mag_fb[id]++
if(mag_fb[id]>X)
{
mag_fb[id]=X
show_hudmessage(id, "Wyczarowales juz %i ognistych kul. Nie mozesz wiecej w tej rundzie", mag_fb[id])
}
else
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales ognista kule")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}

I tutaj też za X podstawia się maksymalną ilość kul do wyczarowania.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#8 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.12.2010 15:52

wszystkie 3 działają, ale ten na górze zwraca wynik o jeden mniejszy





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych