Witam
mam pytanie czy mozna wylaczyc mozliwosc zakladania tlumika w m4?
chodzi mi o to zeby wycofac ta mozliwosc i zniwelowac czas zakladania
bo mam ustawionego zooma na attack2 i przez to zaklada mi tlumik i zoomuje ale musze poczekac na oddanie strzalu...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
m4 bez tlumika
Temat rozp. CeLeS, 06.09.2010 13:23
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.09.2010 13:23
#2
Napisano 06.09.2010 15:56
try
#include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_Player_PreThink") register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) } public fw_Player_PreThink(id){ if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){ return FMRES_IGNORED; } set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) return FMRES_HANDLED; } public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) { if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){ return FMRES_IGNORED; } set_cd(cd_handle, CD_ID, 0) return FMRES_HANDLED }
#3
Napisano 06.09.2010 16:34
dziala tylko wcielo animacje przeladowania ;O i nie ma glosu strzalu w ogole
#4
Napisano 09.09.2010 15:34
try
#include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_Player_PreThink") register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) } public fw_Player_PreThink(id){ if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1 || pev(id,pev_button) & IN_ATTACK2){ return FMRES_IGNORED; } set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) return FMRES_HANDLED; } public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) { if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1 || pev(id,pev_button) & IN_ATTACK2){ return FMRES_IGNORED; } set_cd(cd_handle, CD_ID, 0) return FMRES_HANDLED }
#5
Napisano 09.09.2010 16:24
tłumik w m4 jest można go założyć i ściągnąć (czyli o to nie chodzilo) i nie ma glosu strzalu
#6
Napisano 09.09.2010 16:32
#include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_forward(FM_PlayerPreThink,"fw_Player_PreThink") } public fw_Player_PreThink(id){ if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){ return FMRES_IGNORED; } new ent = fm_get_user_weapon_entity(id); if(ent){ cs_set_weapon_silen ( ent, 0, 0 ) } return FMRES_HANDLED; } stock fm_find_ent_by_owner(index, const classname[], owner, jghgtype = 0) { new strtype[11] = "classname", ent = index switch (jghgtype) { case 1: strtype = "target" case 2: strtype = "targetname" } while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, strtype, classname)) && pev(ent, pev_owner) != owner) {} return ent } stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) { new weap = wid, clip, ammo if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo))) return 0 new class[32] get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1) return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id) }
#7
Napisano 09.09.2010 16:48
pokazuje się animacja zakładania tłumika, ale po chwili znika tłumik tylko ze trzeba czekac aż założy go bo nie można wtedy strzelać (teraz słychać dźwięki)
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 09.09.2010 16:50
#8
Napisano 10.09.2010 18:24
ok rozwiazalem uzylem
tylko tej 1 funkcji z 1 kodu
i dalem w init i nic wiecej nie bylo trzeba dzięki! ;*
mozna zamknac
tylko tej 1 funkcji z 1 kodu
public fw_Player_PreThink(id){ if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_M4A1){ return FMRES_IGNORED; } set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) return FMRES_HANDLED; }
i dalem w init i nic wiecej nie bylo trzeba dzięki! ;*
mozna zamknac
Użytkownik CeLeS edytował ten post 10.09.2010 18:24
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych