Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Itemy do nowych klas COD Mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 tech

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.09.2010 13:03

Witam.
Mam zamiar stworzyć kilka nowych klas na serwer coda.
I mam pewien problem odnośnie tego.
Nie wiem jak dodać do nowej klasy np. umiejętność, dzięki której bez posiadania przedmiotu i tak ma natychmiastowe zabicie z noża, lub posiada wygląd wroga itp.
Bardzo proszę o pomoc

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 RozgSzeFka

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:78
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.09.2010 14:01

Podpinam się do prośby :)
  • +
  • -
  • 0

#3 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 06.09.2010 15:23

Proponuję temat zamknąć, było już kilka razy!
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067

#4 tech

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.09.2010 16:24

Skoro wiesz, że był to może podasz link zamiast mówić czy do zamknięcia czy nie bo niczego potrzebnego nie wnosisz do tematu.
Ja osobiście szukałem i nie znalazłem.
  • +
  • -
  • 0

#5 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.09.2010 16:32

Aby postać miała wygląd wroga należy dodać:

ZmienUbranie(id, 0);


Aby postać była mniej widoczna należy dodać:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, xxx);

W miejsce 3 'iksów [xxx] wstaw własną wartość z zakresu 0 do 255 [0 - całkowita niewidzialność, 255 - całkowita widzialność


Tutaj macie przejrzysty poradnik jak dodać 1/x szans na natychmiastowe zabicie z jakiejkolwiek broni: http://amxx.pl/qtm-c...-1x-t30586.html

Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 06.09.2010 16:34

  • +
  • -
  • 1


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#6 tech

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 06.09.2010 19:54

Dzięki. Bardzo mi z tym pomogłeś.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego.
Wiecie jak ustawić, żeby dana klasa posiadała dany item na stałe ?
Chciałem dodać "naboje pułkownika" do mojej klasy i nie wiem co gdzie wpisać.
  • +
  • -
  • 0

#7 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.09.2010 20:18

Dzięki. Bardzo mi z tym pomogłeś.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego.
Wiecie jak ustawić, żeby dana klasa posiadała dany item na stałe ?
Chciałem dodać "naboje pułkownika" do mojej klasy i nie wiem co gdzie wpisać.



Myślę, że tak nie da się ustawić, choć może się myle.
Może lepiej spróbować dodać większe obrażenia w taki sposób jak niewidzialność albo ubranie wroga? Spróbuje i w razie czego dam Ci odpowiedz.
  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#8 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.09.2010 20:22


Dzięki. Bardzo mi z tym pomogłeś.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego.
Wiecie jak ustawić, żeby dana klasa posiadała dany item na stałe ?
Chciałem dodać "naboje pułkownika" do mojej klasy i nie wiem co gdzie wpisać.



Myślę, że tak nie da się ustawić, choć może się myle.
Może lepiej spróbować dodać większe obrażenia w taki sposób jak niewidzialność albo ubranie wroga? Spróbuje i w razie czego dam Ci odpowiedz.


Wlasnie sie mylisz... A o Rambo zapomniales?
  • +
  • -
  • 0

#9 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.09.2010 21:27



Dzięki. Bardzo mi z tym pomogłeś.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego.
Wiecie jak ustawić, żeby dana klasa posiadała dany item na stałe ?
Chciałem dodać "naboje pułkownika" do mojej klasy i nie wiem co gdzie wpisać.



Myślę, że tak nie da się ustawić, choć może się myle.
Może lepiej spróbować dodać większe obrażenia w taki sposób jak niewidzialność albo ubranie wroga? Spróbuje i w razie czego dam Ci odpowiedz.


Wlasnie sie mylisz... A o Rambo zapomniales?


Kolega mi przypomniał i zajrzałem do .sma.

Zdaje się, że aby to działało musisz znaleźć:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)

I pod tym dodać:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 22 || klasa_gracza[id] == xxx)

Za 3 iksy wstaw nazwę swojej klasy. Nie testowałem ale mam nadzieję, że będzie działać.
  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych