Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Itemy do nowych klas COD Mod
#1
Napisano 06.09.2010 13:03
Mam zamiar stworzyć kilka nowych klas na serwer coda.
I mam pewien problem odnośnie tego.
Nie wiem jak dodać do nowej klasy np. umiejętność, dzięki której bez posiadania przedmiotu i tak ma natychmiastowe zabicie z noża, lub posiada wygląd wroga itp.
Bardzo proszę o pomoc
Pozdrawiam
#2
Napisano 06.09.2010 14:01
#3
Napisano 06.09.2010 15:23
IP: 91.210.130.90:27067
#4
Napisano 06.09.2010 16:24
Ja osobiście szukałem i nie znalazłem.
#5
Napisano 06.09.2010 16:32
ZmienUbranie(id, 0);
Aby postać była mniej widoczna należy dodać:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, xxx);
W miejsce 3 'iksów [xxx] wstaw własną wartość z zakresu 0 do 255 [0 - całkowita niewidzialność, 255 - całkowita widzialność
Tutaj macie przejrzysty poradnik jak dodać 1/x szans na natychmiastowe zabicie z jakiejkolwiek broni: http://amxx.pl/qtm-c...-1x-t30586.html
Użytkownik fuuuuu! edytował ten post 06.09.2010 16:34
#6
Napisano 06.09.2010 19:54
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego.
Wiecie jak ustawić, żeby dana klasa posiadała dany item na stałe ?
Chciałem dodać "naboje pułkownika" do mojej klasy i nie wiem co gdzie wpisać.
#7
Napisano 06.09.2010 20:18
Dzięki. Bardzo mi z tym pomogłeś.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego.
Wiecie jak ustawić, żeby dana klasa posiadała dany item na stałe ?
Chciałem dodać "naboje pułkownika" do mojej klasy i nie wiem co gdzie wpisać.
Myślę, że tak nie da się ustawić, choć może się myle.
Może lepiej spróbować dodać większe obrażenia w taki sposób jak niewidzialność albo ubranie wroga? Spróbuje i w razie czego dam Ci odpowiedz.
#8
Napisano 06.09.2010 20:22
Dzięki. Bardzo mi z tym pomogłeś.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego.
Wiecie jak ustawić, żeby dana klasa posiadała dany item na stałe ?
Chciałem dodać "naboje pułkownika" do mojej klasy i nie wiem co gdzie wpisać.
Myślę, że tak nie da się ustawić, choć może się myle.
Może lepiej spróbować dodać większe obrażenia w taki sposób jak niewidzialność albo ubranie wroga? Spróbuje i w razie czego dam Ci odpowiedz.
Wlasnie sie mylisz... A o Rambo zapomniales?
#9
Napisano 06.09.2010 21:27
Dzięki. Bardzo mi z tym pomogłeś.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego.
Wiecie jak ustawić, żeby dana klasa posiadała dany item na stałe ?
Chciałem dodać "naboje pułkownika" do mojej klasy i nie wiem co gdzie wpisać.
Myślę, że tak nie da się ustawić, choć może się myle.
Może lepiej spróbować dodać większe obrażenia w taki sposób jak niewidzialność albo ubranie wroga? Spróbuje i w razie czego dam Ci odpowiedz.
Wlasnie sie mylisz... A o Rambo zapomniales?
Kolega mi przypomniał i zajrzałem do .sma.
Zdaje się, że aby to działało musisz znaleźć:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
I pod tym dodać:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 22 || klasa_gracza[id] == xxx)
Za 3 iksy wstaw nazwę swojej klasy. Nie testowałem ale mam nadzieję, że będzie działać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych