Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD] Pytanie dotyczące przedmiotów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 TypeR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 05.09.2010 15:33

Witam wszystkich. Mam pytanie i licze na pomoc. Jeżeli chce przykładowo dodać Adrenaline, Rusherowi co należy wpisać w skrypcie? Chodzi mi o coś takiego jak ma rambo. Posiada Tajemnice Rambo i Notatki Ninji ale dalej może wydropić item.

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
		{
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}

Oto skrypt Adrenaliny.

Pomoże ktoś? ;D

Użytkownik TypeR edytował ten post 05.09.2010 17:39

  • +
  • -
  • 0

#2 CSVision

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:62
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.09.2010 17:40

jesli dobrze pamietam to zrob tak


znajdz
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)

zamien na
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14 || klasa_gracza[id] == Rusher)

  • +
  • -
  • 1

#3 TypeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 05.09.2010 18:05

Zrobiłem tak i niestety nie dostaje HP po fragu czyli nie działa. ;/ Ma ktoś może inny pomysł?

EDIT: Więc pomoże ktoś? Bo jest to dla mnie dość ważne

EDIT2: Próbowałem jeszcze jednej rzeczy.

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
		{
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}


Zmienić na

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14 || klasa_gracza[id] == Rusher)
		{
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
                        if(klasa_gracza[id] == Rusher)
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}

Jednak to dalej nie działa ;/, dalej liczę na waszą pomoc

EDIT3:


Udało mi się z adrenaliną
Zamiast:
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14 || klasa_gracza[id] == Rusher)

Dałem:

if(klasa_gracza[attacker] == Rusher || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)

Z innymi skryptami chyba już sobie poradzę, ale jak by ktoś miał jakieś rady to chętnie wysłucham i nagrodze "+"

Użytkownik TypeR edytował ten post 06.09.2010 08:11

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych