Zrobiłem tak i niestety nie dostaje HP po fragu czyli nie działa. ;/ Ma ktoś może inny pomysł?
EDIT: Więc pomoże ktoś? Bo jest to dla mnie dość ważne
EDIT2: Próbowałem jeszcze jednej rzeczy.
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
Zmienić na
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14 || klasa_gracza[id] == Rusher)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
if(klasa_gracza[id] == Rusher)
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
Jednak to dalej nie działa ;/, dalej liczę na waszą pomoc
EDIT3:
Udało mi się z adrenaliną
Zamiast:
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14 || klasa_gracza[id] == Rusher)
Dałem:
if(klasa_gracza[attacker] == Rusher || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
Z innymi skryptami chyba już sobie poradzę, ale jak by ktoś miał jakieś rady to chętnie wysłucham i nagrodze "+"
Użytkownik TypeR edytował ten post 06.09.2010 08:11