Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD] Pytanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 04.09.2010 10:38

Witam, mam pytanie:

da się zmienić to gdzie jest:
Klasa: x
Doswiadczenie: x/x
Item:
na takie jak w Diablo ??

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 04.09.2010 11:02

no pewnie
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

wszystko masz tutaj


usuń \n po każdym słowie to będzie ciągłe, potem tylko zmienić sobie
to i to i gotowe
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

Użytkownik Frajer edytował ten post 04.09.2010 11:03

  • +
  • -
  • 0

#3 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 04.09.2010 11:06

Frajer a zrobisz mi w Sma od QTM_Peyote (czyste) ??

#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 04.09.2010 11:12

format(tpstring,1023,"[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

format(tpstring,1023,"Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

format(tpstring,1023,"Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
format(tpstring,1023,"[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


sprawdź to

Użytkownik Frajer edytował ten post 04.09.2010 11:12

  • +
  • -
  • 0

#5 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 04.09.2010 13:36

Tak nie kompiluje :/

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.09.2010 14:14

Przed public plugin_init
new gmsgStatusText

W public plugin_init
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	new tpstring[1024]
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s LVL: %i (%i/%i) Item: %s", get_user_health(target), klasa_gracza[target], poziom_gracza[target], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s LVL: %i (%i/%i) Item: %s", get_user_health(id), klasa_gracza[id], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	
	message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
	write_byte(0) 
	write_string(tpstring) 
	message_end() 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik camilost edytował ten post 04.09.2010 14:17

  • +
  • -
  • 2

#7 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 04.09.2010 18:23

Zrobiłem tak i przy kompilacji wyskakuje mi :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "SyncHudObj" on line 1402
Header size:           4064 bytes
Code size:            51476 bytes
Data size:            26484 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   98408 bytes

1 Warning.
Done.


#8 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 04.09.2010 18:27

1 Warning.
Done.

To nie ma znaczenia. Ważne jest to, czy pisze Done czy wywala errory ;)
Skompilowało się poprawnie ^^
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067

#9 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 04.09.2010 18:27

Mi chodzi o to jak pozbyć się tego Warninga ^^

#10 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 04.09.2010 18:37

Warningi, to coś mniejszego od errorów, ale na nic nie wpływają, na przykład, jeśli w kodzie pluginu est coś dziwnego, aczkolwiek poprawne ^^
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067

#11 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 04.09.2010 20:07

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "SyncHudObj" on line 1402

Znajdź i usuń:

new SyncHudObj


  • +
  • -
  • 0

#12 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 05.09.2010 12:32

@UP, o czymś jeszcze zapomniałeś...
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();

JBC on dostał wcześniej odpowiedź, bo na GG mi pisał xD.
  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych