Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[CoD] Pytanie
#1
Napisano 04.09.2010 10:38
da się zmienić to gdzie jest:
Klasa: x
Doswiadczenie: x/x
Item:
na takie jak w Diablo ??
#2
Napisano 04.09.2010 11:02
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
wszystko masz tutaj
usuń \n po każdym słowie to będzie ciągłe, potem tylko zmienić sobie
to i to i gotowe
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
Użytkownik Frajer edytował ten post 04.09.2010 11:03
#3
Napisano 04.09.2010 11:06
#4
Napisano 04.09.2010 11:12
format(tpstring,1023,"[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
format(tpstring,1023,"Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
format(tpstring,1023,"Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
format(tpstring,1023,"[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
sprawdź to
Użytkownik Frajer edytował ten post 04.09.2010 11:12
#5
Napisano 04.09.2010 13:36
#6
Napisano 04.09.2010 14:14
new gmsgStatusText
W public plugin_init
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); new tpstring[1024] if(!is_user_alive(id)) { new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s LVL: %i (%i/%i) Item: %s", get_user_health(target), klasa_gracza[target], poziom_gracza[target], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; } format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s LVL: %i (%i/%i) Item: %s", get_user_health(id), klasa_gracza[id], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(tpstring) message_end() return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik camilost edytował ten post 04.09.2010 14:17
#7
Napisano 04.09.2010 18:23
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "SyncHudObj" on line 1402 Header size: 4064 bytes Code size: 51476 bytes Data size: 26484 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 98408 bytes 1 Warning. Done.
#8
Napisano 04.09.2010 18:27
To nie ma znaczenia. Ważne jest to, czy pisze Done czy wywala errory1 Warning.
Done.
Skompilowało się poprawnie
IP: 91.210.130.90:27067
#9
Napisano 04.09.2010 18:27
#10
Napisano 04.09.2010 18:37
IP: 91.210.130.90:27067
#11
Napisano 04.09.2010 20:07
Znajdź i usuń:
new SyncHudObj
#12
Napisano 05.09.2010 12:32
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
JBC on dostał wcześniej odpowiedź, bo na GG mi pisał .
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych