Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podskok


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 GOH4n

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 04.09.2010 07:30

Witam, jak zrobic, aby ofiara rushera po trafieniu z shotguna podskoczyla do gory? Chodzi oczywiscie o COD moda :P
I jak zrobic, aby klasa X zginela natychmiast po wejsciu w mine?

Użytkownik GOH4n edytował ten post 04.09.2010 07:30

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 09:03

co do miny to szukasz hamdamage czyli to

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);

i tam gdzie masz 90.0 zmieniasz na ile chcesz w twoim przypadku na więcej dmg :)

#3 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 04.09.2010 09:54

Ale chodzi o to, zeby 1 z klas ginela natychmiast.
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 10:01

np: dla obrońcy

if (!is_user_alive(pid) || klasa_gracza[id] == Obronca)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, mina_ent, attacker, 9000.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}
else // Jeśli to nie Obrońca to zada tyle ile podasz niżej
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, mina_ent, attacker, 10.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}


#5 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 04.09.2010 10:09

Zobacze, a moglbys pomoc z tym 1?
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 10:53

z 1 to mozesz sobie knockbacka z ZombiePlauge wyciąć i dorobić ;)

#7 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 04.09.2010 11:02

Ale cos podobnego jest w diablo, tylko ze wtedy wylatuje sie bardzo wysoko. Nie da sie zrobic, zeby ofiara jakby sama wpisala +jump(niewiem jaka jest komenda na skok) gdy zostanie trafiona?
  • +
  • -
  • 0

#8 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 11:14

+jump jest standardowo na Spacji

#9 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 04.09.2010 11:35

No wlasnie i da sie ustawic, zeby po trafieniu kogos tej osobie wpisywalo sie w konsoli +jump ?

A co do min to mi wyskakuje blad przy kompilacji
tak to u mnie wyglada:
public DotykMiny(ent, id)
{
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
		iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
		iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
		iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32); // scale
		write_byte(20); // framerate
		write_byte(0);// flags
		message_end();
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Obronca)
				continue;
				
			if (!is_user_alive(pid) || klasa_gracza[id] == Obronca)
{
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, mina_ent, attacker, 9000.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}
else // Jeśli to nie Obrońca to zada tyle ile podasz niżej
{
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, mina_ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);                             
}
		}
		remove_entity(ent);
	}
}


Podkresla:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, mina_ent, attacker, 9000.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
i wychodza bledy
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 215
Warning: Loose indentation on line 216
Warning: Loose indentation on line 397
Warning: Loose indentation on line 406
Warning: Loose indentation on line 417
Warning: Loose indentation on line 454
Warning: Loose indentation on line 460
Warning: Loose indentation on line 469
Warning: Loose indentation on line 474
Warning: Loose indentation on line 479
Warning: Loose indentation on line 484
Warning: Loose indentation on line 489
Warning: Loose indentation on line 506
Warning: Loose indentation on line 507
Warning: Loose indentation on line 519
Warning: Loose indentation on line 520
Warning: Loose indentation on line 526
Warning: Loose indentation on line 636
Warning: Loose indentation on line 642
Warning: Loose indentation on line 648
Warning: Loose indentation on line 649
Warning: Loose indentation on line 657
Warning: Loose indentation on line 663
Warning: Loose indentation on line 669
Warning: Loose indentation on line 676
Warning: Loose indentation on line 686
Warning: Loose indentation on line 691
Warning: Loose indentation on line 697
Warning: Loose indentation on line 703
Warning: Loose indentation on line 704
Warning: Loose indentation on line 707
Warning: Loose indentation on line 708
Warning: Loose indentation on line 710
Warning: Loose indentation on line 716
Warning: Loose indentation on line 717
Warning: Loose indentation on line 724
Warning: Loose indentation on line 725
Warning: Loose indentation on line 726
Warning: Loose indentation on line 728
Warning: Loose indentation on line 734
Warning: Loose indentation on line 742
Warning: Loose indentation on line 934
Warning: Loose indentation on line 941
Error: Undefined symbol "mina_ent" on line 1612
Warning: Expression has no effect on line 1612
Warning: Expression has no effect on line 1612
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 1612
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1612
Error: Too many error messages on one line on line 1612

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Kuba\Downloads\QTM_CodMod.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#10 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 11:45

ja ci dałem tylko przykład xD
i jeszcze wyciąłem to z innego kontekstu :P ten kod bo mam kilkaset plików od CODMOD xD i nie wiem już sam z czego wycinać coś

if (!is_user_alive(pid) || klasa_gracza[id] == Obronca)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 900.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}
else // Jeśli to nie Obrońca to zada tyle ile podasz niżej
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 10.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}


Tylko obrońcy zada 900 Obrażeń a innej klasie zada 10 Obrażeń to jest do zmiany ile chcesz tyle wpiszesz xD

Co do Loose indentation to użyj indentera :)
Tools/Indenter (O ile używasz AMXX-STUDIO xD)

Użytkownik hardbot edytował ten post 04.09.2010 11:49


#11 GOH4n

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:213
  • GG:
  • Lokalizacja:Kobiór
Offline

Napisano 04.09.2010 11:51

Niewiem czy cos teraz zmieniales czy nie, ale teraz sie skompilowalo :P Leci +. A co z podskokiem?
  • +
  • -
  • 0

#12 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 11:57

zmieniłem z mina_ent( wcześniejszy kod bo robiłem jednemu userowi że moszesz mieć 2 rodzaje min na serwerze czyli jedna unikatowa dla jednej klasy a jedna byle gdzie )
na ent (czyli standardowa nazwa w tej funkcji)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych