Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na server


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Danix6

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.09.2010 20:05

Siema szukam osoby która może zrobić plugin taki że jeśli będę strzelał lub uderzał w swojego kolege z teamu to jest odgrywany dżwięk.

Za pomoc punkt
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.09.2010 09:18

Wyciągnięte emitowanie dźwięków z Ewelinka Sounds.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "stupok69"

new const g_teamattack_sounds[][] =
{
"misc/tk1.wav",
"misc/tk2.wav",
"misc/tk3.wav",
"misc/tk4.wav"
}

public plugin_init()
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)
{
if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))
{
log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])
pause("ad")
}
}
}

public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
if(TA)
{
emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}


Dźwięki nazywasz i wrzucasz do

misc/tk1.wav
misc/tk2.wav
misc/tk3.wav
misc/tk4.wav

Te 4 przykładowe dźwięki masz w załączniku.

Załączone pliki

  • Załączony plik  misc.rar   70,27 KB  31 Ilość pobrań

Użytkownik deLL edytował ten post 04.09.2010 09:20


#3 Danix6

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2010 13:44

Nie działa mi.Chce zeby bylo na jeden dzwiek nazwa tego dzwieku 18.mp3
  • +
  • -
  • 0

#4 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 04.09.2010 13:48

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"

new const VERSION[] = "1.0"

new const AUTHOR[] = "stupok69"



new const g_teamattack_sounds[][] =

{

client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/18.mp3")

}



public plugin_init()

        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



public plugin_precache()

{   

        for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)

        {

                if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))

                {

                        log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])

                        pause("ad")

                }

        }

}



public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)

{

        if(TA)

        {

                emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

        }

}


  • +
  • -
  • 0

#5 Danix6

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2010 14:13

Może ktoś mi skompilować do amxx to co napisal DAMIANq bo mi cos nie dziala
  • +
  • -
  • 0

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.09.2010 14:58

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"

new const VERSION[] = "1.0"

new const AUTHOR[] = "stupok69"



new const g_teamattack_sounds[][] =

{

	"misc/18.mp3"

}



public plugin_init()

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



public plugin_precache()

{   

	for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)

	{

		if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))

		{

			log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])

			pause("ad")

		}

	}

}



public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)

{

	if(TA)

	{

		emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

	}

}

Użytkownik camilost edytował ten post 04.09.2010 14:59

  • +
  • -
  • 0

#7 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 04.09.2010 15:02

Hmm. Damianq podał zły kod :/
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/18.mp3")

Coś tu jest nie tak..
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067

#8 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 04.09.2010 15:05

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"

new const VERSION[] = "1.0"

new const AUTHOR[] = "stupok69"



new const g_teamattack_sounds[][] =

{

	"misc/18.mp3"

}



public plugin_init()

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



public plugin_precache()

{   

	for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)

	{

		if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))

		{

			log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])

			pause("ad")

		}

	}

}



public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)

{

	if(TA)

	{

		emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

	}

}


  • +
  • -
  • 1

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.09.2010 15:16

Nie wiem czy nie zauwazyliście... już napisałem poprawny kod..., czyli to co pod moim to zwykły zędny spam z nabitymi postami. Plugin na server - Nieoficjalny polski support AMX Mod X 4 posty wyżej...
  • +
  • -
  • 0

#10 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.09.2010 16:58

Jak on chciał na 1 dźwięk to po co komu pętle itd?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "stupok69"

public plugin_init()
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

public plugin_precache()
precache_sound("misc/18.mp3")

public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
if(TA)
emit_sound(victim, CHAN_VOICE, "misc/18.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}


Przekonwertuj 18.mp3 na *.wav bo emit_sound nie odgrywa MP3

Użytkownik deLL edytował ten post 04.09.2010 17:18


#11 KSC21

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:127
  • GG:
  • Lokalizacja:Rawa Maz
Offline

Napisano 04.09.2010 18:33

emit_sound.. hmm..
jak ma mp3 to będzie coś takiego ( przykładowo, kod z rs )
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/rawateam/rawateam10")

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na mój serwer CS 1.6 COD MOD 4001 LvL SZYBKI EXP
Dołączona grafika
IP: 91.210.130.90:27067

#12 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.09.2010 08:14

emit_sound.. hmm..
jak ma mp3 to będzie coś takiego ( przykładowo, kod z rs )

case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/rawateam/rawateam10")


Wiesz czym się różni emit_sound od mp3 play lub spk? Dowiedz się..




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych