Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Plugin na server
#1
Napisano 03.09.2010 20:05
Za pomoc punkt
#2 Gość_deLL_*
Napisano 04.09.2010 09:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "stupok69"
new const g_teamattack_sounds[][] =
{
"misc/tk1.wav",
"misc/tk2.wav",
"misc/tk3.wav",
"misc/tk4.wav"
}
public plugin_init()
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)
{
if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))
{
log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])
pause("ad")
}
}
}
public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
if(TA)
{
emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}
Dźwięki nazywasz i wrzucasz do
misc/tk1.wav misc/tk2.wav misc/tk3.wav misc/tk4.wav
Te 4 przykładowe dźwięki masz w załączniku.
Załączone pliki
Użytkownik deLL edytował ten post 04.09.2010 09:20
#3
Napisano 04.09.2010 13:44
#4
Napisano 04.09.2010 13:48
#include <amxmodx> #include <amxmisc> new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds" new const VERSION[] = "1.0" new const AUTHOR[] = "stupok69" new const g_teamattack_sounds[][] = { client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/18.mp3") } public plugin_init() register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) public plugin_precache() { for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++) { if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i])) { log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i]) pause("ad") } } } public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA) { if(TA) { emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } }
#5
Napisano 04.09.2010 14:13
#6
Napisano 04.09.2010 14:58
#include <amxmodx> #include <amxmisc> new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds" new const VERSION[] = "1.0" new const AUTHOR[] = "stupok69" new const g_teamattack_sounds[][] = { "misc/18.mp3" } public plugin_init() register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) public plugin_precache() { for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++) { if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i])) { log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i]) pause("ad") } } } public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA) { if(TA) { emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } }
Użytkownik camilost edytował ten post 04.09.2010 14:59
#7
Napisano 04.09.2010 15:02
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/18.mp3")
Coś tu jest nie tak..
IP: 91.210.130.90:27067
#8
Napisano 04.09.2010 15:05
#include <amxmodx> #include <amxmisc> new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds" new const VERSION[] = "1.0" new const AUTHOR[] = "stupok69" new const g_teamattack_sounds[][] = { "misc/18.mp3" } public plugin_init() register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) public plugin_precache() { for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++) { if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i])) { log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i]) pause("ad") } } } public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA) { if(TA) { emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) } }
#9
Napisano 04.09.2010 15:16
#10 Gość_deLL_*
Napisano 04.09.2010 16:58
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "stupok69"
public plugin_init()
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
public plugin_precache()
precache_sound("misc/18.mp3")
public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
if(TA)
emit_sound(victim, CHAN_VOICE, "misc/18.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
Przekonwertuj 18.mp3 na *.wav bo emit_sound nie odgrywa MP3
Użytkownik deLL edytował ten post 04.09.2010 17:18
#11
Napisano 04.09.2010 18:33
jak ma mp3 to będzie coś takiego ( przykładowo, kod z rs )
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/rawateam/rawateam10")
IP: 91.210.130.90:27067
#12 Gość_deLL_*
Napisano 05.09.2010 08:14
emit_sound.. hmm..
jak ma mp3 to będzie coś takiego ( przykładowo, kod z rs )case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/rawateam/rawateam10")
Wiesz czym się różni emit_sound od mp3 play lub spk? Dowiedz się..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych