Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ukrywanie nicku zabojcy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.09.2010 20:50

#define IsPlayer(%1)    ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers ) 

register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "Message_DeathMsg")

if( IsPlayer(iKiller) && get_user_team(iKiller) == 1)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2))
}

Mam takie cos, ukrywa to zabojce. A ja chcialbym to zmienic na to ze jak TT zabije TT to pokaze zabojce, a jak TT zabije CT to nie pokaze zabojcy.
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2964
Godlike

  • Postów:4248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.09.2010 21:27

skąd takie cudaczne makro? proste is_user_connected(id) i masz 100% pewności, a tak...

pobierz też ofiarę i sprawdź czy ct
if( IsPlayer(iKiller) && get_user_team(iKiller) ==1 && get_user_team(victim) == 2)

  • +
  • -
  • 0

#3 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.09.2010 22:21

skąd takie cudaczne makro? proste is_user_connected(id) i masz 100% pewności, a tak...

pobierz też ofiarę i sprawdź czy ct

if( IsPlayer(iKiller) && get_user_team(iKiller) ==1 && get_user_team(victim) == 2)

wygrzebalem z kodu;d
Potrzebuje to zrobic tak ze jak TT zabije TT to pokaze kto kogo zabil, a jak TT zabije CT to nie pokaze kto zabil, a w CT normalnie tzn jak CT zabije TT pokaze kto zabil kogo (nie ma mozliwosci ze CT zabije CT)
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2964
Godlike

  • Postów:4248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.09.2010 22:32

no napisałem co masz zrobić;P
  • +
  • -
  • 0

#5 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.09.2010 22:35

To musze event nowy dolozyc?
I read data pobrac id tego co zginal, id wrzucic w globalna zmienna a potem porownac ifem?;d
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2964
Godlike

  • Postów:4248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.09.2010 23:57

DeathMsg przekazuje zarówno zabójcę jak i ofiarę
public Message_DeathMsg(){
	new iKiller = get_msg_arg_int(1);
	new victim = get_msg_arg_int(2);
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7277
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 02.09.2010 15:41

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych