Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bullet damage


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 krily

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:290
  • Lokalizacja:da
Offline

Napisano 01.09.2010 15:33

czy jest mozliwosc aby w pluginie vipa byl advanced bullet damage ten przerobiony co nie widac jak ktos zadaje obrazenia poprzez sciany?

Advanced Bullet Damage - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Vip Plugin 3.0 Final - Nieoficjalny polski support AMX Mod X -vip

02 wrzesień 2010 - 15:25:
odswiezam

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 02.09.2010 15:58

W tym pluginie to powinno być albo możesz dodać:
Byle gdzie:
public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);

#if defined DAMAGE_RECIEVED

if(is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker))
if(get_user_flags(attacker) & FLAGA)
{
new damage = read_data(2);

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1);
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage);
#else
if(is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & FLAGA))
{
new damage = read_data(2);
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage);
}
}
public DamageEvent(id)
{
new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)

if(get_user_flags(attacker) & FLAGA)
{
new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
}
}

do plugin_init


register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
g_MsgSync = CreateHudSyncObj();
#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj();
#endif


no i zmienne

#define DAMAGE_RECIEVED

new g_MsgSync;

#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2;
#endif


#3 krily

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:290
  • Lokalizacja:da
Offline

Napisano 02.09.2010 17:23

hym nie no a molgbys mi tak podac juz zrobiony pod amxx tylko wkleic? bo jak mam vipa to moge skanowac i wyswietla mi sie ile hp zadaje

Użytkownik krily edytował ten post 02.09.2010 17:24


#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 02.09.2010 19:01

bo ma pokazywać ile zadałeś o-O

#5 krily

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:290
  • Lokalizacja:da
Offline

Napisano 02.09.2010 19:09

chwila. bo mi chodzi oo to zeby plugin vipa mial tak zrobiony Advanced Bullet Damage tak ze widac tylko obrazenia gdy zabieramy je nie walac przez sciany a gdy walimy przezsciany aby nic nie pokazywalo

Użytkownik krily edytował ten post 03.09.2010 05:45


#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 02.09.2010 19:16

:) tego to nie wiem w kodzie tam musisz sobie uznać FLAGĘ dla VIPa bo nie dałem :)

Tam gdzie pisze FLAGA to napisz np: ADMIN_LEVEL_H




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych