czy jest mozliwosc aby w pluginie vipa byl advanced bullet damage ten przerobiony co nie widac jak ktos zadaje obrazenia poprzez sciany?
Advanced Bullet Damage - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Vip Plugin 3.0 Final - Nieoficjalny polski support AMX Mod X -vip
02 wrzesień 2010 - 15:25:
odswiezam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
bullet damage
Temat rozp.
krily
, 01.09.2010 15:33
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.09.2010 15:33
#2
Napisano 02.09.2010 15:58
W tym pluginie to powinno być albo możesz dodać:
Byle gdzie:
do plugin_init
no i zmienne
Byle gdzie:
public on_damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
#if defined DAMAGE_RECIEVED
if(is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker))
if(get_user_flags(attacker) & FLAGA)
{
new damage = read_data(2);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1);
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage);
#else
if(is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & FLAGA))
{
new damage = read_data(2);
#endif
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1);
ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage);
}
}
public DamageEvent(id)
{
new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
if(get_user_flags(attacker) & FLAGA)
{
new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
}
}
do plugin_init
register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
g_MsgSync = CreateHudSyncObj();
#if defined DAMAGE_RECIEVED
g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj();
#endif
no i zmienne
#define DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync;
#if defined DAMAGE_RECIEVED
new g_MsgSync2;
#endif
#3
Napisano 02.09.2010 17:23
hym nie no a molgbys mi tak podac juz zrobiony pod amxx tylko wkleic? bo jak mam vipa to moge skanowac i wyswietla mi sie ile hp zadaje
Użytkownik krily edytował ten post 02.09.2010 17:24
#4
Napisano 02.09.2010 19:01
bo ma pokazywać ile zadałeś o-O
#5
Napisano 02.09.2010 19:09
chwila. bo mi chodzi oo to zeby plugin vipa mial tak zrobiony Advanced Bullet Damage tak ze widac tylko obrazenia gdy zabieramy je nie walac przez sciany a gdy walimy przezsciany aby nic nie pokazywalo
Użytkownik krily edytował ten post 03.09.2010 05:45
#6
Napisano 02.09.2010 19:16
tego to nie wiem w kodzie tam musisz sobie uznać FLAGĘ dla VIPa bo nie dałem
Tam gdzie pisze FLAGA to napisz np: ADMIN_LEVEL_H
Tam gdzie pisze FLAGA to napisz np: ADMIN_LEVEL_H
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych