Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Round sound, boom sound i knife roundProblem z dźwiękami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ArDo

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.09.2010 14:46

Witam.Mój problem jest mianowicie taki.Używam pluginu alt_end_round_sounds wszystkie pliki pobierają się, ale działają 2 (po jednym na każdy team) Plik roundsound.ini
; CT Sounds
"sound/misc/amazing_gaming/ct01a.mp3" "CT"
"sound/misc/amazing_gaming/ct02a.mp3" "CT"
"sound/misc/amazing_gaming/ct03a.mp3" "CT"
"sound/misc/amazing_gaming/ct04a.mp3" "CT"
"sound/misc/amazing_gaming/ct05a.mp3" "CT"
"sound/misc/amazing_gaming/ct06a.mp3" "CT"  ||Plik działa
"sound/misc/amazing_gaming/ct07a.mp3" "CT"

; T Sounds
"sound/misc/amazing_gaming/tt01a.mp3" "T"
"sound/misc/amazing_gaming/tt02a.mp3" "T"
"sound/misc/amazing_gaming/tt03a.mp3" "T"   ||Plik działa
"sound/misc/amazing_gaming/tt04a.mp3" "T"
"sound/misc/amazing_gaming/tt05a.mp3" "T"
"sound/misc/amazing_gaming/tt06a.mp3" "T"
"sound/misc/amazing_gaming/tt07a.mp3" "T"
To co wpisałem w amxx.cfg
ers_enabled 1
ers_player_toggle 1
erc_time_ads 180
erc_random_precache 7

2 problem mam z pluginem bomba_explode_sound. Mianowicie słychać muzykę nie tą co podałem tylko sound\misc\bomba.wav i nie zasysa poprawnego pliku.
Próbowałem usunąć licznik ale się nie udało.Jakby ktoś zrobił cały gotowy plik sma (bez licznika i z innym dźwiękiem) byłbym wdzięczny.
Plik sma
/* 
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI 

* Plugin Details 
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode 
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green. 

* Required Modules: 
- CSX 

* Credits: 
- Emp` for various indicates 
- Alka for full tests 

* Changelog 
- Fixed Events problems 
- Pcvars 
- Fixed any bug on plugin 

*/ 


#include <amxmodx> 
#include <csx> 

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" 
#define VERSION "0.2" 
#define AUTHOR "SAMURAI" 

// 
// KONFIGURACJA TUTAJ 
// 
#define muzyczka "sound/misc/amazing_gaming/bomba.wav" 
#define czas 10 
// 

// 

new g_c4timer, pointnum; 
new bool:b_planted = false; 

new g_msgsync; 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); 

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); 

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); 
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); 
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); 

g_msgsync = CreateHudSyncObj(); 
} 

public newRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

public endRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450); 
} 

public bomb_planted() 
{ 
b_planted = true; 
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); 
dispTime() 
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); 
} 

public bomb_defused() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public bomb_explode() 
{ 
if(b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
b_planted = false; 
} 

} 

public dispTime() 
{ 
if(!b_planted) 
{ 
remove_task(652450); 
return; 
} 


if(g_c4timer >= 0) 
{ 
if(g_c4timer > 13) { 
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 
else if(g_c4timer > 7) { 
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
if(g_c4timer == czas) { 
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka) 
} 
} 
else { 
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
} 



--g_c4timer; 
} 

} 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound("misc/amazing_gaming/bomba.wav") 

return PLUGIN_CONTINUE 
}

Oraz 3 problem podobny do 2. Plugin rr. Działa poprawnie tylko nie zasysa muzyki oraz odtwarza inną sound/misc/play_ejo.wav. Plik rr.sma
public muza_on(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/amazing_gaming/play01.mp3") 
} 

public wyswietl_res(){ 

    new jac1=random_num(0,255) 
    new jac2=random_num(0,255) 
    new jac3=random_num(0,255)    

    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) 
    show_hudmessage(0,"==================^n    *%s *^n  RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas) 
    czas-- 
    if(czas==3){ 
        set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0) 
    } 
} 

public restart_rundy_play(){ 
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) 
    show_hudmessage(0,"===================^n* LIVE LA RESISTANCE *^n===================") 
} 

public restart_rundy(){ 
    unpause("ac","Antirusher.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx") 
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx") 
    unpause("ac","imessage.amxx") 
    unpause("ac","scrollmsg.amxx") 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk misc/reset.mp3")  
    server_cmd("sv_restart 1") 
    remove_task(8188) 
    set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0) 
} 

public restart_rundy_0(){ 
    client_cmd(0,"stopsound") 
    client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1]) 
    resety-- 
    if(resety==0){ 
        noze=0 
        set_task(1.0,"restart_rundy", 0) 
    } 
    else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0) 
} 

public plugin_precache() 
{ 
    precache_sound("misc/amazing_gaming/play01.mp3") 
    precache_sound("misc/amazing_gaming/reset.mp3") 
    precache_sound(misc/"three.wav") 
    precache_sound(misc/"two.wav") 
    precache_sound(misc/"one.wav") 

    return PLUGIN_CONTINUE 
}

Przepraszam za błędy jest to mój 1 post i proszę o pomoc. Jeśli potrzeba będzie pokazać więcej plików to piszcie. Pozdrawiam!
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 01.09.2010 15:07

Pierwszy kod :!:
Spoiler poprawnie skonfigurowany i gotowy do użycia
Spoiler


Masz w precache precache_sound("misc/amazing_gaming/bomba.wav") a wyżej masz #define muzyczka "sound/misc/amazing_gaming/bomba.wav" i jak to ma działać xD

Potem Kod Dwa :!:
A tu nic takiego nie wiedzę
Spoiler

Użytkownik hardbot edytował ten post 01.09.2010 15:07


#3 ArDo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.09.2010 12:34

Bez zmian. Czy da się rozwiązać problem 1 i czy da się usunąć licznik z 2 pluginu? Czekam na inne odpowiedzi.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych