public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(klasa_gracza[id] == Plutonowy)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}
public check_class()
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((klasa_gracza[id] == Plutonowy) && (is_user_connected(id)))
{
}
set_gravitychange(id)
}
}
Wiecie może dlaczego nie działa ta moc? wszystko dobrze sie komplikuje ale nie ma zmiejszonej grawitacji.
Drugi problem jest że chciałem dać moc Rambo dla 2 klasy ale nie działa dałek tak:
if(klasa_gracza[attacker] == Rambo && klasa_gracza[attacker] == Plutonowy || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Plutonowy)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
Użytkownik OnlyDiabloMod edytował ten post 31.08.2010 01:09