Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[CoD] Bug ...
#1
Napisano 29.08.2010 19:29
Plik .sma udestepniam na PW proszę się zgłaszać .
To co piszę się nie liczy...
#2
Napisano 29.08.2010 19:30
#3
Napisano 29.08.2010 19:32
To co piszę się nie liczy...
#4
Napisano 29.08.2010 19:34
#5
Napisano 29.08.2010 21:33
#6
Napisano 30.08.2010 10:29
plugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) amxbans.amxx ;AMXBans ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) reasonkicker.amxx ; kick z powodem plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here NewCoD2.amxx ; cod ;qtm_codmod.amxx ;COD pokazuj.amxx ; Info poprawne_rate.amxx ;Wymusza rate reasonkicker.amxx ;Kick z powodem mini_bans.amxx ;Ban z powodem c4.amxx ;C4 bulletdamage.amxx ;Obrazenia amx_ip.amxx ;IP amx_ssban.amxx ;Screeny admin_spec_esp.amxx ;ESP adminlisten.amxx ;Admin widzi wszystko rozne.amxx ;Zasady ad_manager.amxx ; relamy alt_end_round_sounds.amxx ; muzyka na koniec rundy ne_unlimitedammo.amxx
30 sierpień 2010 - 10:32:
Pomoże ktoś może to wina .sma. Ale SMA udestepniam na gg 10800069 albo PW.
To co piszę się nie liczy...
#7
Napisano 30.08.2010 11:58
Użytkownik Bocik edytował ten post 30.08.2010 11:59
#8
Napisano 30.08.2010 13:49
Look. (Nie wiadomo co ma w kodzie)
I pokaż newcod2 public Odrodzenie
albo poszukaj w sma weapon_m4a1 gdzie są ; ]
#9
Napisano 30.08.2010 16:28
30 sierpień 2010 - 16:30:
public odrodzenie:
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
UsunPrzedmiot(id)
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
ilosc_min_gracza[id] = 0;
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0;
if(para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
czolganie[id] = false;
zezwol_na_czolganie[id] = 0;
switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Cichy:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_elites");
set_user_footsteps(id, 1)
}
case Zwiadowca:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
give_item(id, "weapon_deagle");
ZmienUbranie(id, 0);
}
case Wiesniak:
{
give_item(id, "weapon_mp5");
give_item(id, "weapon_fn57");
}
case Skoczek:
{
give_item(id, "weapon_mp5");
give_item(id, "weapon_famas");
ilosc_skokow_gracza[id] = 3;
}
case Terrorysta:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_elites");
give_item(id, "weapon_c4");
}
case Anty:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "item_thighpack");
}
case Spadochroniarz:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0;
}
case Zolnierz:
{
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "weapon_elites");
zezwol_na_czolganie[id] = 1;
}
case CichyZabojca:
{
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_deagle");
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 60);
}
case General:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
}
}
if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
set_user_gravity(id, 0.50);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31)
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
szybkosc_gracza[id] += 0.3;
give_item(id, "weapon_m4a1");
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
szybkosc_gracza[id] += 0.3;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 2);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
szybkosc_gracza[id] += 0.5;
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*1;
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.2);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
{
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
}
set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
set_user_armor(id, 500);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik Squady edytował ten post 30.08.2010 16:29
To co piszę się nie liczy...
#10
Napisano 30.08.2010 18:07
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
{
szybkosc_gracza[id] += 0.3;
give_item(id, "weapon_m4a1");
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
szybkosc_gracza[id] += 0.3;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 2);
}
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
{
szybkosc_gracza[id] += 0.5;
maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
Użytkownik camilost edytował ten post 30.08.2010 18:08
#11
Napisano 30.08.2010 18:09
30 sierpień 2010 - 18:10:
Sprawdze to . Plusik.
To co piszę się nie liczy...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









