Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD] Bug ...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.08.2010 19:29

Witam. Mam taki problem bo w każdej rundzie każda klasa dostaje m4 i 1 rakiete i nie wiem jak to naprawic;/
Plik .sma udestepniam na PW proszę się zgłaszać .
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#2 Andrzejos667

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:139
  • Lokalizacja:Urzedow
Offline

Napisano 29.08.2010 19:30

Wgraj na nowo moda.

#3 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.08.2010 19:32

Wgrałem to nic nie dało. Ale ja nie chce nic utracic to co mam przerobione..
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 29.08.2010 19:34

a może to jakiś oddzielny plugin, a jeśli już to zapodaj menu do klas
  • +
  • -
  • 0

#5 Olowek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:79
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 29.08.2010 21:33

daj plugins.ini

#6 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.08.2010 10:29

Jaki plugin by dawał m4 i rakiete?

plugins.ini
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
amxbans.amxx        ;AMXBans

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
reasonkicker.amxx	; kick z powodem
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
NewCoD2.amxx			   ; cod
;qtm_codmod.amxx           ;COD
pokazuj.amxx               ; Info
poprawne_rate.amxx         ;Wymusza rate
reasonkicker.amxx          ;Kick z powodem
mini_bans.amxx             ;Ban z powodem
c4.amxx                    ;C4
bulletdamage.amxx          ;Obrazenia
amx_ip.amxx                ;IP
amx_ssban.amxx       	   ;Screeny
admin_spec_esp.amxx        ;ESP
adminlisten.amxx           ;Admin widzi wszystko
rozne.amxx                 ;Zasady
ad_manager.amxx			   ; relamy
alt_end_round_sounds.amxx  ; muzyka na koniec rundy 
ne_unlimitedammo.amxx

30 sierpień 2010 - 10:32:
Pomoże ktoś może to wina .sma. Ale SMA udestepniam na gg 10800069 albo PW.
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#7 Bocik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 30.08.2010 11:58

Teraz sugeruje sie stwierdzeniami wyzej.Jezeli twierdzicie ze to wina jakiegos pluginu to porpstu wyłącz NewCoD2.amxx i zobacz co sie stanie.Jezeli bedize ok tz ze poprostu plugin jest tego winny.I jak ktos go przerabial to zapomnial gdzies zakonczyc czegos xD i dlatego wg mbnie kazda kalsa dostaje to ***** :P

Użytkownik Bocik edytował ten post 30.08.2010 11:59

  • +
  • -
  • 0

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 30.08.2010 13:49

ne_unlimitedammo.amxx
Look. (Nie wiadomo co ma w kodzie)

I pokaż newcod2 public Odrodzenie
albo poszukaj w sma weapon_m4a1 gdzie są ; ]
  • +
  • -
  • 0

#9 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.08.2010 16:28

weapon_m4a1 sa na swoim miejscu

30 sierpień 2010 - 16:30:
public odrodzenie:
public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		strip_user_weapons(id);
		UsunPrzedmiot(id)
		give_item(id, "weapon_knife");
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}
		WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	}
		
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
	ilosc_min_gracza[id] = 0;
	ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
	ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
	ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0;
	if(para_ent[id] > 0) {
		remove_entity(para_ent[id])
		set_user_gravity(id, 1.0)
		para_ent[id] = 0
	}
	czolganie[id] = false;
	zezwol_na_czolganie[id] = 0;

	switch(klasa_gracza[id])
	{
		case Snajper:
		{
			give_item(id, "weapon_awp");
			give_item(id, "weapon_scout");
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Komandos:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Strzelec:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_ak47");
		}
		case Obronca:
		{
			give_item(id, "weapon_m249");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");				
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}
		case Medyk:
		{
			give_item(id, "weapon_ump45");
			ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
		}	
		case Wsparcie:
		{
			give_item(id, "weapon_mp5navy");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
		}
		case Saper:
		{
			give_item(id, "weapon_p90");
			ilosc_min_gracza[id] = 3;
		}
		case Demolitions:
		{
			give_item(id, "weapon_aug");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
		}
		case Rusher:
		{
			give_item(id, "weapon_m3");
		}
		case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
		}
		case Cichy:
		{
			give_item(id, "weapon_aug");
			give_item(id, "weapon_elites");
			set_user_footsteps(id, 1)
		}
		case Zwiadowca:
		{
			give_item(id, "weapon_ump45");
			give_item(id, "weapon_deagle");
			ZmienUbranie(id, 0);
		}
		case Wiesniak:
		{
			give_item(id, "weapon_mp5");
			give_item(id, "weapon_fn57");
		}
		case Skoczek:
		{
			give_item(id, "weapon_mp5");
			give_item(id, "weapon_famas");
			ilosc_skokow_gracza[id] = 3;
		}
		case Terrorysta:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47");
			give_item(id, "weapon_elites");
			give_item(id, "weapon_c4");
		}
		case Anty:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			give_item(id, "item_thighpack");
		}
		case Spadochroniarz:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0;
		}
		case Zolnierz:
		{
			give_item(id, "weapon_p90");
			give_item(id, "weapon_elites");
			zezwol_na_czolganie[id] = 1;
		}
		case CichyZabojca:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
			give_item(id, "weapon_deagle");
			set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 60);
		}
		case General:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_famas");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
		}
	}
		
	if(gracz_resetuje[id])
	{
		ResetujPunkty(id);
		gracz_resetuje[id] = false;
	}
	
	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27) 
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
		set_user_gravity(id, 0.50);

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31)
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)
		szybkosc_gracza[id] += 0.3;
		give_item(id, "weapon_m4a1");

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)
		szybkosc_gracza[id] += 0.3;

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 2);

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)
		szybkosc_gracza[id] += 0.5;
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;

			
	new weapons[32];
	new weaponsnum;
	get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
		if(is_user_alive(id))
			if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
				cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
		
	redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*1;
	szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.2);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
	}
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
	}
	
	set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
	set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
		set_user_armor(id, 500);
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Squady edytował ten post 30.08.2010 16:29

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#10 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 30.08.2010 18:07

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32)

	{

		szybkosc_gracza[id] += 0.3;

		give_item(id, "weapon_m4a1");

	}



	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)

		set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70);



	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33)

		szybkosc_gracza[id] += 0.3;



	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)

	{

		give_item(id, "weapon_hegrenade");

		give_item(id, "weapon_flashbang");

		give_item(id, "weapon_flashbang");

		give_item(id, "weapon_smokegrenade");

		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 2);

	}



	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35)

	{

		szybkosc_gracza[id] += 0.5;

		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;

		ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;

	}

Użytkownik camilost edytował ten post 30.08.2010 18:08

  • +
  • -
  • 1

#11 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.08.2010 18:09

Sprawdze to . Plusik.

30 sierpień 2010 - 18:10:
Sprawdze to . Plusik.
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych