Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[CoD] Bug ...
#1
Napisano 29.08.2010 19:29
Plik .sma udestepniam na PW proszę się zgłaszać .
To co piszę się nie liczy...
#2
Napisano 29.08.2010 19:30
#3
Napisano 29.08.2010 19:32
To co piszę się nie liczy...
#4
Napisano 29.08.2010 19:34
#5
Napisano 29.08.2010 21:33
#6
Napisano 30.08.2010 10:29
plugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) amxbans.amxx ;AMXBans ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) reasonkicker.amxx ; kick z powodem plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here NewCoD2.amxx ; cod ;qtm_codmod.amxx ;COD pokazuj.amxx ; Info poprawne_rate.amxx ;Wymusza rate reasonkicker.amxx ;Kick z powodem mini_bans.amxx ;Ban z powodem c4.amxx ;C4 bulletdamage.amxx ;Obrazenia amx_ip.amxx ;IP amx_ssban.amxx ;Screeny admin_spec_esp.amxx ;ESP adminlisten.amxx ;Admin widzi wszystko rozne.amxx ;Zasady ad_manager.amxx ; relamy alt_end_round_sounds.amxx ; muzyka na koniec rundy ne_unlimitedammo.amxx
30 sierpień 2010 - 10:32:
Pomoże ktoś może to wina .sma. Ale SMA udestepniam na gg 10800069 albo PW.
To co piszę się nie liczy...
#7
Napisano 30.08.2010 11:58
Użytkownik Bocik edytował ten post 30.08.2010 11:59
#8
Napisano 30.08.2010 13:49
Look. (Nie wiadomo co ma w kodzie)
I pokaż newcod2 public Odrodzenie
albo poszukaj w sma weapon_m4a1 gdzie są ; ]
#9
Napisano 30.08.2010 16:28
30 sierpień 2010 - 16:30:
public odrodzenie:
public Odrodzenie(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(nowa_klasa_gracza[id]) { klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id]; nowa_klasa_gracza[id] = 0; strip_user_weapons(id); UsunPrzedmiot(id) give_item(id, "weapon_knife"); switch(get_user_team(id)) { case 1: give_item(id, "weapon_glock18"); case 2: give_item(id, "weapon_usp"); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); } if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 0; ilosc_apteczek_gracza[id] = 0; ilosc_min_gracza[id] = 0; ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0; ilosc_skokow_gracza[id] = 0; ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0; if(para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 } czolganie[id] = false; zezwol_na_czolganie[id] = 0; switch(klasa_gracza[id]) { case Snajper: { give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id, "weapon_deagle"); } case Komandos: { give_item(id, "weapon_deagle"); } case Strzelec: { give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_ak47"); } case Obronca: { give_item(id, "weapon_m249"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } case Medyk: { give_item(id, "weapon_ump45"); ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; } case Wsparcie: { give_item(id, "weapon_mp5navy"); ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; } case Saper: { give_item(id, "weapon_p90"); ilosc_min_gracza[id] = 3; } case Demolitions: { give_item(id, "weapon_aug"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1; } case Rusher: { give_item(id, "weapon_m3"); } case Rambo: { give_item(id, "weapon_famas"); } case Cichy: { give_item(id, "weapon_aug"); give_item(id, "weapon_elites"); set_user_footsteps(id, 1) } case Zwiadowca: { give_item(id, "weapon_ump45"); give_item(id, "weapon_deagle"); ZmienUbranie(id, 0); } case Wiesniak: { give_item(id, "weapon_mp5"); give_item(id, "weapon_fn57"); } case Skoczek: { give_item(id, "weapon_mp5"); give_item(id, "weapon_famas"); ilosc_skokow_gracza[id] = 3; } case Terrorysta: { give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "weapon_elites"); give_item(id, "weapon_c4"); } case Anty: { give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); give_item(id, "item_thighpack"); } case Spadochroniarz: { give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0; } case Zolnierz: { give_item(id, "weapon_p90"); give_item(id, "weapon_elites"); zezwol_na_czolganie[id] = 1; } case CichyZabojca: { give_item(id, "weapon_famas"); give_item(id, "weapon_deagle"); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 60); } case General: { give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_famas"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3); } } if(gracz_resetuje[id]) { ResetujPunkty(id); gracz_resetuje[id] = false; } if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) give_item(id, "weapon_hegrenade"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) ZmienUbranie(id, 0); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1) set_user_footsteps(id, 1); else set_user_footsteps(id, 0); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13) give_item(id, "weapon_awp"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30) set_user_gravity(id, 0.50); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 31) maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32) szybkosc_gracza[id] += 0.3; give_item(id, "weapon_m4a1"); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) szybkosc_gracza[id] += 0.3; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34) give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 2); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35) szybkosc_gracza[id] += 0.5; maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100; ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; new weapons[32]; new weaponsnum; get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum); for(new i=0; i<weaponsnum; i++) if(is_user_alive(id)) if(maxAmmo[weapons[i]] > 0) cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]); redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100); maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*1; szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.2); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18) { maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100; szybkosc_gracza[id] -= 0.4; } if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25) { maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50; szybkosc_gracza[id] -= 0.3; } set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]); set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17) set_user_armor(id, 500); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik Squady edytował ten post 30.08.2010 16:29
To co piszę się nie liczy...
#10
Napisano 30.08.2010 18:07
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 32) { szybkosc_gracza[id] += 0.3; give_item(id, "weapon_m4a1"); } if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 70); if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 33) szybkosc_gracza[id] += 0.3; if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 2); } if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 35) { szybkosc_gracza[id] += 0.5; maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100; ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; }
Użytkownik camilost edytował ten post 30.08.2010 18:08
#11
Napisano 30.08.2010 18:09
30 sierpień 2010 - 18:10:
Sprawdze to . Plusik.
To co piszę się nie liczy...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych