Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobic item


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzywy92

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 28.08.2010 16:42

Mam pytanko.. Jak zrobic podwojny item ?? tzn np. kusza + widocznosc zredukowana do 4

#2 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2010 17:03

Podwójny item? Dam Ci przykład itemka, który zadaje dodatkowe dmg i redukuje obrażenia:
case XX:
	{
        	player_item_name[id] = "Podwojny Item"
        	player_item_id[id] = rannum
        	player_b_damage[id] = random_num(6,13)
                player_b_redirect[id] = random_num(6,13)
        	show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz +%i dodatkowych obrazen oraz bronie zadaja Ci mniejsze obrazenia o %i",player_item_name[id],player_b_damage[id],player_b_redirect[id])   
	}


#3 krzywy92

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 28.08.2010 17:35

ok reput leci a wiesz moze jak dodac moc po naladowaniu sie na nozu w nowej klasie np mam klase amazonka i chce ze jak sie naladuje na nozu to dostaje losowy item ? A nowe klasy by goku i nowe menu

#4 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2010 18:03

Co do amazonki to, do funkcji na nożu dodajesz:
case Amazonka:
{
      award_item(id,0)
}

Użytkownik slowly edytował ten post 28.08.2010 18:03


#5 Letnie Chamskie B00m

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 28.08.2010 18:06

znajdz

case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}

dodaj pod

case twoja klasa:
{
show_hudmessage(id, "Znalazles losowy item")
new rannum = random_num(1,69)
}


#6 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2010 19:32

Nie polecam sposobu podanego wyżej ponieważ będą się wyświetlały 2 komunikaty na raz(jeden o tym, że zdobyłeś losowy item, a drugi o funkcji itemka)

@@EDIT:
Wyższa funckja podana przez LCHB nie będzie działać -.-

Użytkownik slowly edytował ten post 28.08.2010 19:32


#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.08.2010 00:29

Jak już to:

                case twoja klasa:
{
show_hudmessage(id, "Znalazles losowy item")
award_item(id, 0)
}


Ponadto HUD można zastąpić na chat:

                case twoja klasa:
{
ColorChat(id, GREEN,"Znalazles losowy item!")
award_item(id, 0)
}


#8 krzywy92

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 29.08.2010 08:36

ok thx leca plusiki :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych