Mam pytanko.. Jak zrobic podwojny item ?? tzn np. kusza + widocznosc zredukowana do 4
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zrobic item
Temat rozp.
krzywy92
, 28.08.2010 16:42
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.08.2010 16:42
#2
Napisano 28.08.2010 17:03
Podwójny item? Dam Ci przykład itemka, który zadaje dodatkowe dmg i redukuje obrażenia:
case XX: { player_item_name[id] = "Podwojny Item" player_item_id[id] = rannum player_b_damage[id] = random_num(6,13) player_b_redirect[id] = random_num(6,13) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz +%i dodatkowych obrazen oraz bronie zadaja Ci mniejsze obrazenia o %i",player_item_name[id],player_b_damage[id],player_b_redirect[id]) }
#3
Napisano 28.08.2010 17:35
ok reput leci a wiesz moze jak dodac moc po naladowaniu sie na nozu w nowej klasie np mam klase amazonka i chce ze jak sie naladuje na nozu to dostaje losowy item ? A nowe klasy by goku i nowe menu
#4
Napisano 28.08.2010 18:03
Co do amazonki to, do funkcji na nożu dodajesz:
case Amazonka: { award_item(id,0) }
Użytkownik slowly edytował ten post 28.08.2010 18:03
#5
Napisano 28.08.2010 18:06
znajdz
dodaj pod
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
dodaj pod
case twoja klasa:
{
show_hudmessage(id, "Znalazles losowy item")
new rannum = random_num(1,69)
}
#6
Napisano 28.08.2010 19:32
Nie polecam sposobu podanego wyżej ponieważ będą się wyświetlały 2 komunikaty na raz(jeden o tym, że zdobyłeś losowy item, a drugi o funkcji itemka)
@@EDIT:
Wyższa funckja podana przez LCHB nie będzie działać -.-
@@EDIT:
Wyższa funckja podana przez LCHB nie będzie działać -.-
Użytkownik slowly edytował ten post 28.08.2010 19:32
#7
Napisano 29.08.2010 00:29
Jak już to:
Ponadto HUD można zastąpić na chat:
case twoja klasa:
{
show_hudmessage(id, "Znalazles losowy item")
award_item(id, 0)
}
Ponadto HUD można zastąpić na chat:
case twoja klasa:
{
ColorChat(id, GREEN,"Znalazles losowy item!")
award_item(id, 0)
}
#8
Napisano 29.08.2010 08:36
ok thx leca plusiki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych